خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: دولت مدیون این نامگذاری است و با این نامگذاری حمایت بزرگی از دولت صورت گرفت و ملت و دولت باید با یکدیگر تفاهم کنند تا این شعار تحقق یابد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۸۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی اولین نمازجمعه سال 94 ملایر با تبریک سال نو و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در صحن رضوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 94 به نام همدلی و همزبانی ملت با دولت همبستگی هر چه بیشتر مردم و دولت را تاکید کردند.

وی گفت: همه باید خادم اسلام باشند و همه ملت پشتیبان دولت باشند و اگر بخواهیم که به اسلام صدمه‌ای وارد نشود باید این همدلی و همزبانی بین ملت و دولتبرقرار باشد.

امام جمعه ملایر گفت: دولت مدیون این نامگذاری است و با این نامگذاری حمایت بزرگی از دولت صورت گرفت و ملت و دولت باید با یکدیگر تفاهم کنند تا این شعار تحقق یابد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 تصریح کرد: آمریکا به دنبال بی امنیتی است ولی ما امنیت می‌خواهیم و آنان قصد اختلال در مذاکرات هسته ای را دارند.

فاضلیان گفت: آمریکاییان با پراکنده کردن دروغ‌هایی که بعضی‌ها در ایران نمی‌خواهند مذاکرات هسته ای صورت گیرد قصد دارند که درباره مسائل هسته‌ای در مذاکرات صحبت نشود.

وی با اشاره به روز 12 بهمن سالروز روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: 12 فروردین یوم الله و روز برقراری حکومت الله در ایران است.

امام جمعه موقت ملایر افزود: در هیچ حکومتی غیر از ایران اختلاف نژاد، سیاه وسفید وترک و بلوچ مطرح نیست و همه در حکومت ایران برابرند و فقط حکومت الله برقرار است.

وی گفت: خداوند صدق کار و خواست مردم ایران را در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قبول کرد و انقلاب اسلامی ایران را پیروز گردانید و برای دشمنان ایران خاری فرستاد.

فاضلیان با اشاره به حضور نبوه مردم در حرم امام رضا(ع) سایر ائمه و قبور مطهر در هنگام سال تحویل عنوان کرد: هیچ چیز به جز ولایت پذیری و تمسک به ائمه(ع) نمی تواند ملت را درآن موقع از شب به این مکان‌های مقدس بکشاند.

وی افزود: این ملت می‌داند که پیشرفت‌ها و رسیدن به اهدافش جز با توسل به ائمه(ع) و ولایت پذیری محقق نمی‌شد و به همین دلیل مردم ایران سال نو را در کنار این قبور مطهر آغاز کردند.

امام جمعه ملایر با اشاره به نقش حضرت زهرا(س) در ولایت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: اگر مسلمانان صدر اسلام از امیرالمومنین علی(ع) دست نکشیده بودند امروز جامعه اسلامی با این همه مشکل رو به رو نبود.

وی با ذکر احادیث و روایاتی شرط اعلای قبولی اعمال را تقوی الهی بیان کرد و افزود: مسلمان واقعی ضمن برپاداشتن خوبی‌ها و نیکی‌ها از معاملات حرام، گفتار حرام، نوشتار حرام و نکاه حرام دوری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات