خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

فاصله دولت و ملت از یکدیگر راه ورود و توطئه دشمن را باز می‌کند

امام جمعه موقت همدان گفت: شرایط منطقه نشانگر دسیسه‌های دشمن علیه ایران است و چنانچه دولت و ملت از هم فاصله داشته باشند راه ورود و توطئه دشمن باز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۸۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در آئین عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران شهر همدان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام همزبانی و همدلی دولت و ملت باید برای حمایت از دولت تلاش کرد.

وی بیان کرد: شرایط منطقه نشانگر دسیسه‌های دشمن علیه ایران است و چنانچه دولت و ملت از هم فاصله داشته باشند راه ورود و توطئه دشمن باز می‌شود.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: تحقق پیام رهبری در نامگذاری امسال سبب بستن راه دشمنان برای ایجاد اختلاف و سبب موفقیت روز افزون کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی اظهار داشت:دولت باید ضمن خدمتگزاری به مردم ایران به امر تکریم ارباب رجوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جوادی با اشاره به وجود بحران آب در همدان با اشاره به مصداق آیه‌ای پیرامون اسراف افزود: برخی افراد متدین و با تقوا نسبت به پرهیز از اسراف در زندگی روزمره خود بی اعتنا هستند که باید در این زمینه در سال جدید تحولی در خود ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: بسیاری از نمازگزاران حتی برای انجام مسائل عبادی خود و گرفتن وضو به میزان زیادی از آب را هدر می‌دهند و دچار اسراف می شوند بلکه اسراف در وضو نه تنها عمل نادرستی است بلکه با تعالیم دین اسلام نیز منافات دارد.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر صرفه‌جویی رد مصرف آب در شهر همدان گفت: در قرآن کریم، روایات، احادیث و غیره اسراف و اسراف کنندگان مورد مذمت قرار گرفتند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت گفت: حضور در طبیعت، صحرا و جنگل بسیار خوب است ولی نباید در روز طبیعت اقدام به نابودی و از بین بردن طبیعت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات