خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد؛

انجام دو هزار و 517 اردوی جهادی توسط بسیجیان قم

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: سال گذشته دو هزار و 517 اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویان وطلاب در مناطق مختلف کشور برای خدمت به محرومان انجام شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۷۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: دراین رابطه 30 هزار نفر روز در اردوهای جهادی شرکت کرده و به خدمات رسانی مشغول بودند.

وی ادامه داد: همچنین 227 نفر روز، دانش آموز نیز در اردوهای جهادی شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم اردوهای سه روزه بسیج مهندسی با حضور 20 نفر از متخصصین و بسیج پزشکی با 156 تیم و ارائه ویزیت رایگان با حضور دو هزار 95 نفر از پزشکان از دیگر فعالیتهای صورت گرفته به منظور خدمت رسانی به محروم درمناطق مختلف کشور و قم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای هفت روزه بسیج مساجد و محلات نیز از دیگر برنامه های بسیج سازندگی بوده است که دراین رابطه 875 نفر از بسیجیان با حضور دراین اردوها ، خدمات قابل توجهی را ارائه کردند.

فرهادی درادامه به اردوهای جهادی مربوط به اواخر اسفندماه سال گذشته و نوروز 94 نیز اشاره کرد و گفت: دراین رابطه 15گروه جهادی درقالب 450 نفر در اردوهای 10 تا 12 نفر به مناطق محروم کشور از جمله کرمان ، فارس و خوزستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: هفت گروه نیز  به سرکشی به مناطق محروم استان قم پرداخته و خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

فرهادی در پایان تصریح کرد: این اردوها تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا) قم
ارسال نظرات