خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمنان ایران اسلامی که از گرفتن امتیاز از ما در روند مذاکرات هسته‌ای ناامید شده‌اند به وسیله رژیمی که خود را خادم الحرمین می‌نامد به مردم مسلمان یمن حمله نموده‌اند تا بر مواضع ما در مذاکرات تأثیر بگذارند.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۶۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز وحدت بخش جمعه شهر سمنان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب به‌عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اظهار داشت: تمام گروه های سیاسی باید برای عملی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جدید تلاش کنند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: جناح های مختلف سیاسی درون کشور ظرفیت خود را برای تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری افزایش دهند.

حجت الاسلام عبدوس در ادامه با اشاره به درگذشت بانوی مکرمه سکینه پیوندی مادر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور، یاد آور شد: مقام معظم رهبری با حضور در آئین ترحیم این بانو در تهران، اولین گام همدلی را برداشتند که باید الگوی همه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه بیانات رهبری دسیسه های سیاسی دشمن در مذاکرات هسته ای را بی ثمر کرده است، افزود: مسیری که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پیش گرفته است مسیر مورد نظر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام عبدوس تصریح کرد: در مقابله با دشمن نباید به نتیجه فکر کرد بلکه باید دید آیا دشمن به اهداف خود رسیده است یا خیر و تاکنون دشمنان با جوسازی و هزینه های زیاد تلاش داشتند که ایران اسلامی را منزوی و ملت ایران را خسته کنند.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: ملت ایران از افزایش تحریم ها و حمله نظامی دشمنان هراسی ندارد و کشورهای غربی نیز از امیتاز گرفتن از ایران در مذاکرات هسته ای ناامید هستند.

وی به اتفاقات اخیر در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: حمله یک کشور اسلامی که خود را خادم الحرمین می داند به یک کشور اسلامی دیگر برای تاثیرگذاری بر توافقات هسته ای ایران است.

خطیب جمعه موقت سمنان ادامه داد: کشور اسلامی حمله کننده به هوادارای رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدامی زده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها