خبرهای داغ:
معاون قضايي فرهنگي دادگستري آذربايجان شرقي صبح امروز در حاشيه اعزام اين كاروان به مناطق عملياتي جنوب، فرهنگ و حال و هواي مناطق عملياتي جنوب را حاكي از ايثار، از جان گذشتگي و شهادت عنوان و بيان كرد: اگر اين فرهنگ احيا شود جامعه زنده و پويايي خواهيم داشت.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۵۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

حجت الاسلام حسين اميري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي افزود: سفر راهيان نور طبق فرمايش رهبر فرزانه انقلاب براي همه ملت ايران به خصوص به معتقدان و فعالان نظام ضروري است تا با بازديد از اين مناطق، بدانند امنيت و آسايش كنوني را مديون چه كساني هستيم.

وي ادامه داد: همه به خصوص جوانان وظيفه دارند اين مناطق را ببينند تا بدانند شهدا و رزمندگان چگونه در طول دوران دفاع مقدس از خود مقاومت نشان داده و در برابر دنياي استكبار ايستادند تا با حفظ روحيه جهاد و شهادت، در برابر جنگ نرم دشمنان نيز همچون جنگ سخت مقابله كنيم.
كاروان راهيان نور دادگستري آذربايجان شرقي(قضايي و اداري)، صبح امروز(جمعه 7 فروردين ماه) به تعداد 85 نفر در قالب دو اتوبوس، به مناطق عملياتي جنوب اعزام شدند تا در مدت پنج روز از مناطق عملياتي جنوب، اهواز، آبادان و خرمشهر بازديد كنند.

ارسال نظرات