خبرهای داغ:
مسئول تیم جهادی محور جزیره مینو:

جزیره مینو قابلیت تبدیل شدن به یک قطب توریستی را دارد

مسئول تیم جهادی محور جزیره مینوبیان کرد: جزیره مینو قابلیت تبدیل شدن به یک قطب توریستی را دارد و با رونق این صنعت دیگر بیکاری در این جزیره وجود ندارد و با رفع بیکاری بسیاری از مشکلات فرهنگی نیز حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج قزوین به اهواز، علی اکبر مدرس زاده مسئول تیم جهادی محور جزیره مینو با اشاره به شرایط بسیار نامناسب مردم جزیره مینو بالاخص شرَایط نامناسب منازل مسکونی مردم که اکثرا فاقد سرویس های بهداشتی مناسب و حمام می باشند عنوان کرد: محور اصلی فعالیت های ما خدمت رسانی به ایتام، خانواده شهدا و مستضعفان است و در کنار آن با توجه به آسیب پذیری منطقه از لحاظ فرهنگی، برنامه های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: در کناربازسازی منازل در بسیاری مناطق لوله کشی آب انجام پذیرفت و با استقبال خوب مردم مواجه شدیم و همین امر در روحیه بسیجیان جهادگر نیز بسیار موثر بود که همین تأثیرگذاری بر جوانان جهادگر نیز از جمله وظایف و اهداف اردوهای جهادی می باشد.

وی در خاتمه مشکل اساسی مردم جزیره مینو را اشتغال عنوان و متذکر شد:‌ اگر مسئولین به این جزیره توجه بیشتری نمایند، با توجه به شرایط بی نظیر آن، قابلیت تبدیل شدن به یک قطب توریستی را دارد و با رونق این صنعت دیگر بیکاری در این جزیره وجود ندارد و با رفع بیکاری بسیاری از مشکلات فرهنگی نیز حل خواهد شد. امیدواریم مسئولین با مشاهده تلاش جهادگران بی توقع که فقط نیت و انگیزه خدمترسانی دارند از خواب غفلت بیدار و برای رفع مشکلات مردم به ویِژه جوانان مستضعف جنوب خوزستان فکری بکنند.

 

1009/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها