همان دست كثيف آمريكاوآل‌سعود كه پشت خاتمي و موسوي و كروبي بود امروز پشت منصورهادي است
کد خبر: ۸۵۰۷۰۳۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
خبرگزارى بسيج - گروه سياسى
دكتر سيدحسين علوى در اجتماع بسيجيان مسجد حضرت جوادالائمه(ع) ضمن تشريح ابعاد حماقت آل سعود در حمله به مردم مظلوم و محروم يمن، اين اقدام عربستان را ناشى از استيصال در انحراف انقلاب اسلامى يمن خواند.

به گزارش خبرگزارى بسيج اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: كليددار ناپاك بيت الله، تمام تلاش خود را به كاربست تا به نيابت از اربابان صهيونيست خود و با توسل به عناصر خودفروخته داخلى يمن، اين ملت بيدار را از مسير انقلاب خود منحرف سازد. عناصر اجنبى‌پرست و فاسدى چون منصورهادى و عبدالله صالح دقيقا همان نسخه يمنى موسوى و كروبى و خاتمى هستند كه با اخذ دستور از بيگانگان به دنبال انحراف انقلاب اسلامى يمن بودند. اميد جبهه عربى - صهيونيستى به اين بود كه عناصر نفوذى‌اى چون منصور هادى بتوانند با ايجاد شكاف در بدنه ملت يمن، مردم منطقه عدن را از ساير نقاط اين كشور فوق استراتژيك جدا ساخته و با برافروختن آتش جنگ داخلى، بلايى كه بر سر ملتهاى مظلوم سوريه و عراق آوردند را در يمن تكرار كنند.

علوى تاكيد كرد اين همان خواب كثيفى بود كه همپيمانان آل سعود در فتنه ٨٨ براى ملت بيدار ايران نيز ديده بودند. ملت ما فراموش نكرده است؛ جرم كسانى را كه پادشاه همين رژيم جلاد سعودي در پايانِ نامه هاى فدايت شومش خطاب به آنها مى نوشت؛ "اخوك عبدالله"!!! اينها همان جريانى بودند كه با دلارهاى نجس آل سعود روزنامه و سايت راه انداختند و با قصد ايجاد شكاف در بدنه ملت ايران با دروغ تنفرانگيز "تقلب" در انتخابات تاريخى ٨٨ رؤياى كثيف نابودى انقلاب اسلامى را در سر مى پروراندند. اما دست هدايت الهى از آستين سيد و مقتداى اين ملت بيرون آمد و همپيمانان ايرانى آل سعود و آمريكا در ايران را رسواى تاريخ ساخت. 

اين نويسنده و روزنامه نگار با طرح اين پرسش كه "به راستى چه تفاوتى ميان منصور هادى كودتاچى با خاتمى و موسوى و كروبى وجود دارد؟" به تشريح شباهتهاى آنها پرداخت و افزود: مگر تروريستهاى القاعده از منصورهادى حمايت نمى كنند؟ آيا فراموش شدنى است كه در فتنه ٨٨ تروريستهاى منافقين و عبدالمالك ريگى (شاخه بى برگ و بُن القاعده در ايران) از خاتمى و موسوى و كروبى حمايت صريح مى كردند؟! مگر همپيمان منطقه اى جريان كودتاى ٨٨ همين عربستان و قطر و اماراتى نبودند كه هم اكنون پشتيبان منصور هادى اند؟! آيا آمريكا و اسراييل از خاتمى و موسوى و كروبى حمايت صريح نكردند؟! آيا فراموشمان خواهد شد كه اين جماعت خائن در مقابل حمايتهاى صريح زبانى، فنى، اينترنتى، سياسى، امنيتى و... صهيونيسم جهانى، لال شده بودند كه از آمريكا و اسرائيل اعلام برائت كنند؟! و مگر امروز همين آمريكا و اسرائيل نيستند كه رسما عليه انقلابيون يمن و در حمايت صريح از عبدالله صالح و منصور هادى دندانهاى نحسشان را به رخ مى كشند؟! چطور مى شود فراموش كرد كه مدعيان دروغين اصلاح طلبى درحالى كه دم از قانون گرايى مى زدند؛ ركن كليدى قانون اساسى كه همان شوراى نگهبان قانون اساسى بود را به دستور اربابانشان در سرويسهاى جاسوسى سيا و موساد زير پا نهادند؟! و مگر همين پروژه را منصورهادى با زير پا نهادن توافق ملى با انقلابيون (آنهم دقيقا با دستور سيا و موساد!) اجرا نكرد؟!

سيدحسين علوى با تشريح آخرين شباهت اساسى اين دو جريان ادامه داد: اما سرنوشت شوم هر دو جريان نيز بسيار شبيه يكديگر بود! پس از آنكه حاميان فريب خورده جريان فتنه در ميان توده هاى مردم متوجه شدند كه رهبران اين فرقه، عوامل دست نشانده اجانبند و ادعاهايشان پوچ و دروغ و فاقد هرگونه سندى است و خصوصا زمانى كه لامذهبى اين جريان منافق در فضاحت عاشوراى ٨٨ عيان گشت، همان مردمى كه در ٢٥ خرداد ٨٨ در پسِ فريب تقلب در انتخابات به خيابانها ريختند، اين جماعت فاسد را وسط معركه تنها گذاشتند!!! كارشان به جايى رسيد كه وقتى نظام تصميم گرفت راس فتنه را در يك اقدام حساب شده "قيچى" كند؛ احدى در حمايت از آنها سراغشان را هم نگرفت!!! اين عاقبت دقيقا به سراغ سران فتنه يمن هم آمد! اين اوباش به گمان اينكه مردم عدن در مقابل مردم صنعا و سعده و.... از آنها حمايت خواهند كرد، به عدن رفتند و در كار فريب آن ديار افتادند! اما مردم عدن نيز - دقيقا مثل بخشى از ملت عزيز ايران كه در چارچوب جمهورى اسلامى به موسوى و كروبى راى داده بودند - وقتى حمايت سعودى و دست آمريكا و اسرائيل و جنايتكاران القاعده و بى دينى منافقانى چون منصور هادى را با چشم خود ديدند، پشت آنها را خالى كردند تا تنها نقطه اى كه انقلابيون بدان نرسيده بودند نيز به انقلاب يمن بپيوندد.

دكتر علوى تاكيد كرد: اگر عربستان امروز سراسيمه وارد جنگ رودرروى نظامى با انقلاب اسلامى يمن شده است، تنها و تنها به اين دليل است كه از موفقيت جاسوسان نفوذى اش در يمن مأيوس شده است. و البته شبيه همين خواب را براى ايرانِ پس از كودتاى ناكام ٨٨ نيز ديده بودند. بله! ايران كشورى نيست كه حيوانات پست حاكم بر تل آويو و واشينگتن و لندن و رياض و ابوظبى و قطر، جرأت حمله نظامى به آن را داشته باشند! اما آيا شروع تحريمهاى بى سابقه غرب، دقيقا پس از شكست كودتاى آمريكايى اسراييلى ٨٨؛ جنگ اقتصادى اربابان ناكام موسوى و خاتمى و كروبى با ملتى نبود كه در حماسه‌ي جاويد ٩ دى ٨٨ چشم فتنه را كور كردند؟ شما مطمئن باشيد اگر اين مملكت نعمت بزرگ ولايت فقيه نداشت، اگر ملت ولايت پذير و بصيرى چون ملت قهرمان ايران نداشت، اگر سپاه و بسيجى نداشت كه مثل كوه از اسلام و ايران تا پاى جان دفاع كنند، اكنون بايد در حال جنگ خونينى با اربابان تروريست سران فتنه ٨٨ مى بوديم. 

وى در خاتمه با اشاره به تحريمهاى حيوانى مدعيان انسانيت و حقوق بشر، عليه ملتى كه تنها جرمشان اين بود كه فريب دست‌نشاندگان آمريكا و اسرائيل را نخورده بودند، خطاب به مسئولان و خادمان نظام اسلامى تاكيد كرد: از همه حضرات و دلسوزان نظام تقاضا مى كنم در مساله تحريم حواسشان به اين نكته كليدى باشد كه تحريمها بهيچوجه ناشى از مساله اتمى نبوده و نيست. تحريم، آخرين تير شكسته‌ي استكبار جهانى عليه تماميت انقلاب اسلامى است، باور كنيد! تحريم اقتصادى؛ "جنگ" است. اين بيچاره ها چون عُرضه و جرأت و جنم جنگيدن مردانه را نداشتند همچون زالو دندانهاى خود را در خون ملت ايران فرو برده اند! لذا نحوه مواجهه با اين شياطين زالوصفت بايد با هوشمندى و اقتدارى همراه باشد كه در شأن ملت بى نظير و قهرمان ايران باشد. ملت ما اينهمه در مقابل استعمارگران خون دل نخورده است كه حالا ما به قول دروغين آنها اطمينان كنيم و با رهبرانشان در شانزه ليزه قدم بزنيم! هيچ ملتى از خنديدن در چهره قاتل فرزندانش خوشحال نخواهد شد! همه ما بايد بدانيم؛ نام كسانى كه  در ازاى وعده هاى نسيه و پوچ شياطين، حقوق ملتشان را نقدا تسليم دشمنان خدا و رسول كرده اند، در جريده تاريخ؛ يا در عِداد ابوموسى اشعرى است يا ميرزاآقاخان نورى! و البته به فضل الهى خادمان ملت ما خصوصا در دستگاه ديپلماسى با تعهدى كه همواره مورد تاكيد رهبرى معظم انقلاب بوده از اين عقبه پيچيده نيز عبور خواهند كرد و انشاءالله قاطعانه از حقوق ملت مظلوم ايران دفاع خواهند نمود.

ارسال نظرات