خبرهای داغ:
سردار مسجدی در گفتگو با بسیج:

استفاده از راویان پیشکسوت در جهت جلوگیری از ورود تحریف به دفاع مقدس

مسئول کمیته راویان راهیان نور گفت: در سال جاری تمامی راویان استقراری در زیارتگاه های راهاین نور را از بین راویان پیشکسوت و مجرب انتخاب کردیم و سعی می کنیم در این زمینه تمهیدانی ایجاد کنیم تا از ورود تحریف به دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۳۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

سردار ابوالفضل مسجدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص عملکرد کمیته روایتگری راهیان نور در نوروز 94 اظهار داشت: کمیته روایتگری راهیان نور از 12 اسفند 93 در قرارگاه راهیان نور استان خوزستان مستقر شد و برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقرار راویان در زیارتگاه های شهدا را که از بهمن ماه انجام شده بود، عملی کردیم.

وی با بیان اینکه راویان استقراری راهیان نور از 12 اسفندماه در زیارتگاه های شهدای دفاع مقدس حضور یافتند، افزود: در نوروز 94 موفق شدیم راویان زیارتگاه های طلاییه، شلمچه، دهلاویه، هویزه، فکه، فتح المبین و یادمان عملیات سیدالشهدا را تأمین کنیم و این راویان تا زمانی که نیاز باشد در مناطق حاضر خواهند بود.

مسئول کمیته راویان راهیان نور در خصوص برنامه های آموزشی برای راویان دفاع مقدس، گفت: تمامی استانها در طول سال طبق برنامه های ابلاغی دوره های روایتگری را برای علاقه‌مندان به فعالیت در این زمنیه برگزار می کنند؛ علاوه بر این ما نیز در طول سال یک دوره آموزش استادی روایتگری به صورت متمرکز در تهران برگزار می کنیم و استانها بر اساس سهمیه ای که دارند در این دوره شرکت می کنند.

وی ادامه داد: افرادی که در این دوره متمرکز شرکت می کنند، پس از اتمام آموزش ها به شهر و استان خود بازمی گردند و موظف هستند کلاس های روایتگری دفاع مقدس را در انجا برگزار کنند.

سردار مسجدی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص مراقبت از ورود تحریف به عرصه دفاع مقدس گفت: امام خامنه ای سال گذشته رهنمودهایی در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور دادند که یکی از آن موارد استفاده از راویان پیشکسوت بود و ما در سال جاری تمامی راویان استقراری در زیارتگاه های راهاین نور را از بین راویان پیشکسوت و مجرب انتخاب کردیم و سعی می کنیم در این زمینه تمهیدانی ایجاد کنیم تا از ورود تحریف به دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها