خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمان خواهر راهیان نوراستان اصفهان گفت: از آبانماه ۹۳ تا پایان ۱۵ فروردین ماه ۹۴ بیش از۳۰۰ خادم خواهر از استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۳۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان مستقر در اردوگاه شهید مسعودیان، مسئول کمیته خادمان خواهر راهیان نوراستان اصفهان، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت هدفمند کردن کار خادمان در ۳ اردوگاه متعلق به اصفهان، تأکید کرد: از آبانماه امسال که اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد شرایط به گونه‌ای فراهم شده است که به صورت میانگین ۴۰ نفر خادم در اردوگاه‌ها حضور دارند.

اعظم منصوری، با اشاره به آماری از حضور خادمان در سال‌های قبل افزود: در سال‌های قبل اعزام خواهران خادم الشهداء به مناطق عملیاتی به صورت محدود بود و تنها در هر اردوگاه به صورت میانگین ۵ نفر خادم حضور داشت که این روند در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: افزایش کمی اعزام خواهران خادم به مناطق عملیاتی برای انجام فعالیت‌های جدید در اردوگاه‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی بیشتر برای زائران است.

منصوری با اشاره به اینکه از آبانماه ۹۳ تا پایان ۱۵ فروردین ماه ۹۴ بیش از۳۰۰ خادم خواهر از استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند ادامه داد: امسال ایجاد شرایط معنوی برای خادمان نیز در رأس برنامه‌ها بوده است به همین جهت سعی شده است از ثبت کنندگان در این طرح افراد با گرایش‌های تخصصی در زمینه‌های فرهنگی و دینی نیز حضور داشته باشند تا با قوت فعالیت‌های فرهنگی را ادامه دهند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کمیت اعزام خواهران برای خادمی شهداء افزایش یافته است امیدواریم که سطح برنامه ها نیز از نظرکیفی با افزایش همراه باشد.

مسئول کمیته خادمان خواهر راهیان نور استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن و تفسیر؛ مسابقات کتابخوانی جهت افزایش سطح بصیرت خادمان؛ برگزاری کلاس‌های مشاوره و روان‌شناسی برای زائران، برگزاری کلاس‌های احکام و پاسخگویی به سؤالات شرعی و غیره از دیگر برنامه‌های انجام شده در اردوگاه‌های استان اصفهان است.

وی بیان کرد: هم اکنون در سایت کوله بار حدود۶۰۰ نفر از خادمان خواهر ثبت نام کرده‌اند که ۲۰۰ نفر از این خادمان مربوط به شهرستان اصفهان و بقیه متعلق به استان هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها