خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس سپاه اصفهان گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل سوم انقلاب از دغدغه های رهبر معظم انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۲۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

حسین سالمی از راویان دفاع مقدس سپاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نورسپاه ناحیه امام حسن مجتبی(علیه السلام)قزوین اظهار کرد: دولت مردان با تدبیر درست می توانند انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل سوم انقلاب را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: ما بیشتر از اینکه از دشمنان خود ضربه ببینیم از دشمنان و فتنه گران داخلی ضربه می بینیم که ما باید جبهه داخلی را تقویت کنیم.

سالمی بیان داشت: بسیاری از این هزینه هایی که دشمن بر ما وارد می کند ما می توانیم آن را به فرصت تبدیل کنیم و بر علیه خودشان استفاده کنیم.

این راوی دفاع مقدس تاکید کرد: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم در هر لباس و مکانی که هستیم با آرمان های امام راحل(ره)، خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری پیمان یاری ببندیم.

وی یادآور شد: که هر کس که به ولایت فقیه و رهبری خیانت کند خار و ذلیل می شود و خود را به بهای اندکی به بیگانگان فروخته است.

سالمی افزود: ما باید با کسب معرفت  در اردوهایی نظیر راهیان نوربر معرفت و آگاهی خودمان بیافزاییم و به گفته شهید مطهری(ره) که در سخنرانی خود فرمودند شمر و یزید زمان خود را بشناس ما هم شناخت مطابق با زمان خویش پیدا کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: دولت ما نیز باید محکم واستوارهمانند شهدایمان که بر سر آرمانهایشان استوار ماندند بر سر موازین و منافع جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در پای میز مذاکرات بمانند و از منافع ملی ملت عزیزمان کوتاه نیایند.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها