خبرهای داغ:
مسئول کاروان های راهیان نور:

اردوی راهیان نور بعد بین المللی هم می‌تواند داشته باشد

مسئول کاروان های راهیان نوربیان کرد: اردوی راهیان نور بعد بین المللی هم می‌تواند داشته باشد اگر ستاد راهیان نور کشور با برنامه یزی دقیق تر و بهتری صورت بگیرد به تب اثرات این اردوی فرهنگی در تمام جامع فرا گیر میشود.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۲۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز، مهدی عابدینیان مسئول کاروان راهیان نور ناحیه امان سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت:  در سومین روز از فروردین ماه زائرین راهیان نور را در قالب 16اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام کردیم.

وی با شاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نورگفت: هدف از برگزاری  اردوی راهیان نور آشنایی جوانان  با آرمان های ارزشمند انقلاب  وامام و سیری شهدا می باشد و شرکت در این اردوهای مذهبی اثراتی بسیار مفید و موثر در سطع جامعه ایجاد می کنند.

عابدینیان اضافه کردی:  راهیان نور بر پایه بسیج شکل گرفته است و مدیر اجرایی و هماهنگی های اعزام کاروان های  راهیان نور  از ابتدا  بسیج بوده است که بعد ها به علت گستردگی اعزام ها  سپاه وبسیج و دولت هم بعضی امور را در این خصوص را در دست  گرفتند.

مسئول کاروان راهیان نور تشریح کرد: راهیان نور بعد بین المللی هم میتواند داشته باشد همان طور که در چند سال اخیر به نسبت زائر بین المللی هم داشتیم اگر ستاد راهیان نور کشور با برنامه یزی دقیق تر و بهتری  صورت بگیرد به تب اثرات این اردوی فرهنگی در تمام جامع فرا گیر میشود.

وی متذکرشد: اگرمسئولان برنامه ریزی دقیقی داشته باشند زائر از همان لحظه ای که ثبت نام میکند برای حضور در مناطق ارتباط معنوی اش با شهدا برقرار می شود همچنین از طرق مختلف میتوان این ارتباط را حفظ کرد تا راهان نورمنتهی به آن چند روزی نشود که زائران در مناطق هستند  یکی از این روش‌ها همان کیفیت بخشی وبرنامه ریزی دقیق ستاد راهیان نور میباشد.

این مسئول یادآورشد: حرکت عظیم فرهنگی راهیان نوراین است که لمس فضای زندگی رزمندگان دفاع مقدس حداقل برای یکبار خودش به تنهای گویای همه واقعیت های دفاع مقدس میباشد و دریافت پیام اصلی شهدا از طریق سفر به این مناطق سهل تر است.

عابدینیان در رابطه با شعار رهبر معظم انقلاب در سال 94 هم  اظهار کرد: رهبرمعظم با توجه به پیچ‌های که سر راه کشور و ملت و دولت وجود دارد با این پیام مردم را به هم دلی  وهم زمانی  دعوت کردند که این خودش موجب وحدت و یک رنگی می شود.

 

4001/ت30/ب

.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار