خبرهای داغ:
عربستان بداند که اقدامات خصمانه آن نمی تواند مرگ حکومت آل سعود را به تاخیر بیندازد...
کد خبر: ۸۵۰۷۰۱۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور طی بیانیه ای نسبت به حوادث اخیر یمن و حمله کشورهای حوزه خلیج فارس یه این کشور به سردمداری آل سعود و حمایت های غرب واکنش نشان داد.

در این بیانیه خطاب به مردم یمن آمده است:"
به برادران و خواهران مظلوممان در یمن عرضه می داریم راهی که شما آغاز کرده اید راه پر فراز و نشیبی است که روزگاری پدران ما آنرا سپری کردند و ما میراث دار عزت وعظمت ایستادگی پدرانمان هستیم. "


متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... اگر مى‏خواستيم پرده از چهره كريه دست نشاندگان آمريكا برداريم و ثابت كنيم كه فرقى بين محمدرضاخان و صدام امريكايى و سران حكومت مرتجع عربستان در اسلام زدايى و مخالفتشان با قرآن نيست و همه نوكر امريكا هستند و مأمور خراب كردن مسجد و محراب و مسئول خاموش نمودن شعله فرياد حق طلبانه ملتها، باز به اين زيبايى ميسر نمى‏گرديد... و در هر صورت آل سعود براى تصدى امور كعبه و حج لياقت نداشته و علما و مسلمانان و روشنفكران بايد چاره‏اى بينديشند.

                      (پیام حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت كشتار زائران ايرانى توسط مأموران آل سعود-12/5/67  ).

چند صباحی است که ملت های مظلوم منطقه در جریان بیداری اسلامی  در پی رهایی از هرمان استعمار و وصول به آزادی برای تحقق کرامتهای بشری در لوای اندیشه اسلامی هستند. فریادهای مردم مظلوم لیبی، عربستان، بحرین مصر و امروز یمن است که کاخ بیدادگران و نوکران دست نشانده ی نظام سلطه را ویران کرده و همه جبهه استکبار را، از بازیگردان تا بازیگر و عروسک های خیمه شب بازی را به لرزه انداخته است. به راستی امروز مردم جهان پیام حضرت روح الله (ره) را با عمق وجود درک می کنند که حضرتشان گرفتاری بلاد اسلامی را از سران دست نشانده یشان می دانست و رمز تحقق اسلام ناب را در رهایی از اندیشه های شرک آلود ترویج یافته در دستگاه های حکومتی  غرب زده ی جهان اسلام عنوان می کرد.

این بیداری ملتها عرصه را برمستکبران جهان تنگ کرده و حال که منافع خود را در خطر می بینند دست به جنایت می زنند و دست نشانده های خود را به خیانت وا میدارند و این نوکران حلقه بگوششان در منطقه نیز بجای اتکا به قدرت درونی ملت  خود، دست به سینه به دنبال حفظ قدرت خود و منافع مستکبرینند.

امروزه نمونه بارز رویارویی دو جبهه ملتها با دولتهای دست نشانده و مستکبرین در آوردگاه یمن قابل مشاهده است. خروج یمن که از نظر ژئوپلتیکی اهمیت ویژه در منطقه دارد، از دست نوکری دیگر باعث التهاب در جبهه استکبار گردیده است. تحلیل گران منصف عرصه بین الملل امروز اذعان می کنند که انقلاب یمن انقلابی است مردمی که شواهد مختلف بویژه حضور مردم به دعوت انصارالله در شهر "عدن" و پاکسازی این شهر از تجزیه طلبان  بر آن صحه می گذارد. قاعدتا تسلط مردم بر سرنوشتشان خط قرمزی است که نظام سلطه بویژه امریکا و اسرائیل داعش پرور را نگران و مجبور به موضعگیری علیه آن می کند. البته نظام سلطه و در راس آن  امریکا در کارشکنی ید طولا دارد آنچنان که ما در انقلاب عظیم اسلامی خود نیز توطئه های امریکا و همپیمانانش  را تجربه کردیم و با ایستادگی آنها را،  نقشه بر آب کردیم.

ما دانشجویان انقلابی در این برهه که جهان پیچ تاریخی خود را طی می کند و دراین اثنا که انقلاب اسلامی و مردمی یمن مورد هجمه نظام سلطه قرار گرفته نکاتی را مورد تاکید و تذکر قرار می دهیم:

1-    به برادران و خواهران مظلوممان در یمن عرضه می داریم راهی که شما آغاز کرده اید راه پر فراز و نشیبی است که روزگاری پدران ما آنرا سپری کردند و ما میراث دار عزت وعظمت ایستادگی پدرانمان هستیم. خداوند متعال در کتاب جاویدان خود قرآن حکیم  دستور به استقامت داد که " فاستقم کما امرت" امروز نیز شما با ایستادگی تان پیروزی بزرگ را برای جبهه مظلومان عالم رقم خواهید زد. از هیچ نهیبی نهراسید که به تجربه اثبات کرده ایم این نهیب ها جز پاس های سگ های ترسوی گرسنه نیست.

2-    نکته دوم نسبت به کشورهای منطقه بویژه عربستان است.ضمن محکوم کردن حمله غیر قانونی و غیر بشری عربستان به انقلاب مردمی یمن تصور می شود زمان آن رسیده که  این سران کشورها نیز با صدای ملتهای خود همنواشوند و بدانند که صدای مظلومان کاخ آرزوهای آنان را ویران خواهد کرد.  عربستان بداند که اقدامات خصمانه آن نمی تواند مرگ حکومت آل سعود را به تاخیر بیندازد و دیر یا زود فریاد مظلومان عربستان دامن این سران متحجر را خواهد گرفت.

3-    نکته سوم نسبت به مسولین کشورمان می باشد. انتظار می رود که مسولین جمهوری اسلامی در کنار مظلومان یمن باشند و همچنان که هجمه غیر منطقی عربستان به انقلاب مردمی یمن را محکوم کردند از هیچگونه کمک رسانی به انقلاب یمن کوتاهی ننمایند.

4-    نکته چهارم خطاب به مسولین سازمان ملل اینکه بار دیگر تروریسم دولتی  فعال و جنگی دیگر علیه مردم بی دفاع و غیر نظامی کشوری در غرب آسیا شکل گرفته است. حال همه مردم آزاده جهان انتظار موضعی واقعگرایانه و بدور از بازی های سیاسی از شما دارند. 
 
والسلام

به امید پیروزی نهایی  وارثان حقیقی جهان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

انتهای پیام/
 
بروز شده در: ۱۳۹۴/۰۱/۰۷ 01:12:33
هیچ نظری برای این خبر وجود ندارد.

نظر شما


ارسال نظرات
پر بیننده ها