خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان گفت: پیش‌بینی می‌شود پنج یادواره شهید برای پنج رشته ورزشی و 24 یادواره در شهرستان‌های استان اصفهان در سال آینده برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۱۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

مهدی اسدی در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فلاورجان، اظهار کرد: 29 یادواره شهید توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با همکاری ادارات و سازمان‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها در سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پنج یادواره شهید ویژه پنج رشته ورزشی از جمله تکواندو، کاراته، فوتبال و ووشو و 24 یادواره شهید در شهرستان‌ها برای سال آینده در نظر گرفته شده که امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم این یادواره‌ها برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان یادآور شد: در سال جاری، 17 یادواره شهید در شهرستان‌ها و یک یادواره شهید ویژه شهدای کوهنورد استان اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار در سراسر استان، ادامه داد: معتقدیم بهترین راه ترویج منش ایثارگری و از خودگذشتگی در ورزش، برگزاری همین یادواره‌های شهداست.

اسدی تاکید کرد: بسیاری از شهدای ورزشکار استان در جنگ تحمیلی حرف اول را می‌زدند، شهدایی همچون شهید قجه‌ای و یا شهید غازی که ترم سه رشته پزشکی بود، کاپیتانی تیم ملی جوانان ایران و کاپیتانی تیم جوانان سپاهان را رها کرد و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: همه باید در مسیر ترویج و گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر ورزشکار تلاش کرده و الگوهایی مثل شهدا را به مردم معرفی کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها