خبرهای داغ:
سردار آزادی در گفتگو با بسیج تأکید کرد:

راهیان نور، یک عملیات فرهنگی زود بازده

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نزدیک به دو دهه است که اردوهای راهیان نور با همت بسیجیان و عموم مردم در حال برگزاری است و بر همگان ثابت شد که راهیان نور یک عملیات فرهنگی زود بازده است.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۰۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، راهیان نور را گامی بلند در جهت احیا فرهنگ مقاومت دانست و اظهار داشت: نزدیک به دو دهه است که راهیان نور با همت بسیجیان و عموم مردم در حال برگزاری است و بر همگان ثابت شد که راهیان نور یک عملیات فرهنگی زود بازده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان و بخصوص دانشجویان از اردوهای راهیان نور، گفت: ما شاهد این بودیم که بسیاری از جوانان طی سفر چند روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس که در قالب اردوهای راهیان نور صورت می گرفت، تحولات و تفییرات بسیاری در قلب و جانشان ایجاد می شد و ما این را ازنوع رفتار و برخوردشان متوجه می شدیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار داشت: امروز مردم کشورهای مسلمان و بویژه کشورهای همسایه و کشورهایی که از مقاومت ایران اسلامی الگو گیری کرده و در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند، در اردوهایراهیان نور شرکت کرده و این اتفاق نشان از عبور راهیان نور و اثراتش از مرزها دارد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا راهیان نور را در سطح بین المللی در سال های آینده به اجرا در بیاوریم، افزود: در زمینه آماده سازی زیرساخت های حضور مردم کشورهای خارجی در راهیان نور تمهیداتی صورت گرفته است و ما امیدواریم در سال آینده این اتفاق میسر گردد.

سردار آزادی در پایان در خصوص همکاری دولت با بسیج برای پیشرفت سطح کیفی اردوهای راهیان نور، بیان داشت: تمامی دولت های جمهوری اسلامی ایران تاکنون عنایت ویژه ای به موضوع راهیان نور داشته اند. آقای روحانی نیز در این زمینه نماینده ویژه ای را در نظر گرفته اند و ما تاکنون شاهد همکاری وزارتخانه های مختلف از جمله آموزش و پرورش بوده ایم و البته باید گفت که انتظار ما بیشتر از این ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها