مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی خراسان رضوی خبر داد
مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: امسال سعی بر این است با شناسایی پتانسیل اقتصادی در هر منطقه موقعیت های ایجاد اشتغال و توانمندی در مناطق محروم را افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۹۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود بناحق دوست امروز در مراسم آغاز اردوهای جهادی استان خراسان رضوی بیان داشت:  دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اردوهای جهادی استان خراسان رضوی حضور دارند و در عرصه های فنی و محرومیت زدایی و همچنین معاینات پزشکی فعالیت خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه افزایش دانش کشاورزی منطقه نوآوری آموزشی گروه های جهادی استان خراسان رضوی خواهد بود افزود: برای منطقه دوچاهی سبزوار برای اولین بار دستگاه آب شیرین کن به همت اردوهای جهادی بسیج سازندگی نصب خواهد شد.

بنا حق دوست تاکید کرد: در اردوهای جهادی نوروز 94 با توجه به اطلاع رسانی های صحیح رسانه های جمعی در باره فعالیت های گروه های جهادی استقبال بی نظیری را شاهد بودیم به طوریکه 800 داوطلب داشته ایم.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نوروزی از 3 فروردین ماه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، بهداشتی و آموزشی خدمات رسانی خواهند کرد.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: همراه با اردوهای جهادی نوروز امسال سعی بر این است با شناساندن پتانسیل اقتصادی در هر منطقه موقعیت های ایجاد اشتغال و توانمندی در مناطق محروم را افزایش دهیم.

بناحقدوست خاطرنشان کرد: اولین گروه جهادی دانشجویی، در تاریخ سوم فروردین ماه با نام گروه جهادی«شهید چمران»از دانشگاه فردوسی مشهد به استعداد ۵۰دانشجو به مناطق محروم شهرستان کلات اعزام شدند همچنین گروه‌ جهادی مراکز علمی کاربردی به استعداد ۴۰ دانشجو نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روستای«رودخانه» از توابع شهرستان تربت حیدریه اعزام شدند.

 وی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی شهدای روداب در روستای آریان با هدف پشتیبانی از گروه‌های جهادی دانشجویی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی جهت رشد همه جانبه بخش روداب سبزوار از مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این قرارگاه توسط دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سبزوار راه اندازی شده است.
 
مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به تعریف ۴۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در روداب سبزوار تاکید کرد: این پروژه‌ها براساس ظرفیت این منطقه در عرصه اقتصادی تعریف شده و بخشی از این پروژه‌ها در حال انجام است.
 
بناحقدوست گفت: امروز نیز دو گروه جهادی از دانشگاه آزاد مشهد(قرارگاه عمار) و حوزه بقیه الله مشهد(موسسات آموزش عالی و مراکز تربیت معلم مشهد) با حضور بیش از ۷۰ دانشجو به بخش رضویه مشهد و شهرستان فریمان اعزام شدند که دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در زمینه آب رسانی به روستاهای «پریلی» و «کلاته عبدول» و ساخت خانه محروم فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها