خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

دفاع مقدس سمبلی از مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان است

زائر راهیان نورعنوان کرد: دفاع مقدس سمبلی از مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان است که هر چه نسل جوان را بیشتر با این مقاومت آشنا کنیم روحیه مقاومت در نسل جوان تقویت می شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۹۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز، محمد خلج از بازنشستگان سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری گفت: 8 سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می خوانند به این دلیل که سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن تصرف نشود.

وی بیان کرد: انگیزه حضور تمام نیروها درزمان جنگ نیت پاک و قرب به خدا بود، وهر چیزی که حرکتی را تقدس می دهد نزدیک بخدا و برای رضای او است.

خلج با بیان اینکه دفاع مقدس سمبلی از مقاومت ملت بود؛ تصریح کرد: دفاع مقدس سمبلی از مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان است که هر چه نسل جوان را بیشتربا این مقاومت آشنا کنیم روحیه مقاومت در نسل جوان تقویت می شود.

این زائراضافه کرد: در بزنگاه های انقلاب که نیاز به نیروهای از جان گذشته است این روحیه و ترویج فرهنگ بسیار برای ما حائز اهمیت خواهد بود و به همین دلیل نباید ارزشهای این هشت سال دفاع مقدس در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به وظیفه خطیر راویان در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: وظیفه راویان دفاع مقدس برای انتقال این مفاهیم و ارزش ها به زائرین اردوهای راهیان نور بسیار سنگین است و کار آنان پر ارزش می باشد.

 

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها