خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیاه پوش:

آنجای که باید دل به دریا زد اینجاست

حجت الاسلام سیاه پوش مطرح کرد: نخل های سربه فلک کشیده اروند انسان را به دنیایی دیگر می برد و آنجای که باید دل به دریا زد اینجاست
کد خبر: ۸۵۰۶۹۹۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹

به گزارش پایگاه خبری واطلاع رسانی ناحیه امام حسن (ع) حجت الاسلام سیاه پوش راوی وروحانی کاروان راهیان نور در جمع زائران به حال و هوای اروند اشاره کرد و گفت: اروند رود روزی به رودخانه وحشی معروف بود به این علت که جریان آرام بر سطح آب و جریانی سریع و متلاطم درعمق این رودخانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان با شجاعت خاصی عملیات‌ها را آغاز می‌کردند، اظهار داشت: رزمندگان ما برای رفتن به شناسایی مخیفگاه‌های دشمنان ساعت‌ها وقت گذاشته تا اینکه جزر ومد این رودخانه را مشخص کرده تا بتوانندازدل این رودخانه عبورکنند.

سیاه پوش تشریح کرد: عملیات والفجر8 در سال 1364با رمز یا زهرا نام گرفت که سبب پیشروی رزمندگان و تصرف شهر فاو بوسیله آنان شد.

وی بیان کرد: معنویت اروند به دلیل عروج شهدایی بوده است که بسیارمظلومانه به شهادت رسیدند و آنجا که دل باید به دریا زد اینجاست.

روحانی کاروان ابراز کرد: نخل های بلند کنار اروند رود نظر انسان را به صورت خاصی جلب می‌کند اگرچه وجود هزاران شهید در ساحل اروند رود انسان را به دنیای دیگر می برد.

 

 

 

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها