خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام حسن(علیه السلام)قزوین بیان داشت: برای آشنایی با سیره شهدا یکی از بهترین راه ها حضور در راهیان نور و مشاهده مستقیم رفتار و منش و فداکاری های رزمندگان و شهدا است.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۹۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷

علی ملک محمدی جانشین سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(علیه السلام)قزوین در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) گفت: دشمن از انواع روش ها برای فشار به انقلاب اسلامی استفاده می کند از جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس گرفته تا ایجاد ناامنی، کودتا و تحریم ها ی اقتصادی و... که بکار می برد.

ملک محمدی ادامه داد: یکی از مهمترین ابزار های دشمن که می تواند به نوعی بین حاکمیت و ملت جدایی و فاصله ایجاد نماید عرصه های اقتصادی است که با فشار اقتصادی امید دارد بین بین ملت و دولت شکاف ایجاد نماید.

وی با اشاره به تاثیرات راهیان نور در زائرین افزود: ما هر ساله شاهد استقبال چشمگیر مردم از این عملیات بزرگ هستیم که اگر ما این عملیات را با قوت و کیفیت بهتر انجام دهیم این برنامه ها تاثیر گذار است و توانسته ایم جایگاه آن را به خوبی تبیین بکنیم.

جانشین سپاه ناحیه امام حسن(علیه السلام)قزوین با اشاره به اینکه هدف از برگزاری راهیان نور ترویج فرهنگ دفاع مقدس می باشد بیان داشت: از تاثیراتی که زائرین عزیز  از این سفر معنوی می گیرند و احساسی که بعد از مراجعه به وطن خود در آنها مشاهده می شود در واقع خود شاهدی بر این مدعای ما است.

وی تاکید کرد: جوانان ما بسیار پرشور و با هیجان هستند و همچون رزمندگان دفاع مقدس و هم نوا با ایثارگران در این حرکت بزرگ فرهنگی شرکت می کنند.

ملک محمدی با بیان اینکه ما امروز هرچه که داریم به برکت خون شهدا است گفت: اگر می خواهیم در اقتصاد موفق باشیم، در اعتقادات راسخ باشیم، اگر می خواهیم سبک زندگی اسلامی  خوبی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است الگو باشیم باید از شهدا الگو بگیریم و همانند آنها عمل کنیم چرا که شهدا الگوهای خوبی برای ما هستند.

وی در خاتمه عنوان کرد: برای آشنایی با سیره شهدا یکی از بهترین راه ها حضور در راهیان نور و مشاهده مستقیم رفتار و منش و فداکاری های رزمندگان و شهدا است.

 

1007/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها