خبرهای داغ:
از رزمندگان گروهان پیاده اهواز

راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی می تواند نقش خوبی در جامعه ایفا کند.

از رزمندگان گروهان پیاده اهواز در گفت و گو با بسیج بیان داشت: راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی می تواند نقش خوبی در جامعه ایفا کند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۸۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
سید رضاایزدی از رزمندگان گروهان پیاده اهوازدرگفت و گو با ستاد خبرگزاری واطلاع رسانی راهیان نور ناحیه قزوین مستقر ردر اهوازگفت: اعزام زائرین و مشتاقان به مناطق عملیاتی که همه این باورها و اهداف در آنجا ترغیب می شود توانسته تاثیرفراوانی در روح و روان زائرین به خصوص جوانان  بگذارد.

وی گفت: راویانی که در این مناطق در کنار این زائرین راوی گری می کنند ابعاد بیشتری از فرهنگ را می توانند برای مردم تبیین کنند و اهمیت موضوع را بیان کنند.

ایزدی افزود: ما همه در پی ایجادیک فرهنگ سازی در بین نسل جوان هستیم که بتواند هویت اصلی یک جوان مسلمان و یک جوان متعهد به ارزشها و اخلاقیات که در زمان جنگ شهدای ما آن را به صحنه کشیدند امروز در این جوانان نهادینه و به نمایش بگذاریم.

وی با توجه به اهمیت راهیان نور گفت: یکی از پراهمیت ترین و اساسی ترین اردوهای راهیان نور در درجه اول ایجاد فرهنگ سازی است که باید به آن توجه کرد و این ارزشهای به یادگار مانده را، جوان ایرانی به آن افتخار کند، ارزش قائل شود و به گذشته ببالد چراکه شهدا خون دادند تا ما عزتمند شویم .

این رزمنده گروهان پیاده اهواز در پایان به حالات معنوی رزمندگان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین عاملی که موجب حضورگسترده آنان در نبرد با دشمن شد توجه به سیره وسلوک اهل بیت (ع)به ویژه سالار شهیدان امام حسین(ع)بود وامروز جوانان ما می توانند با روی آوردن به معنویات و افزودن انگیزه های دینی در مقابل دشمن بایستند.

 

1007/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها