مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صدور فرمان سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: جنبش دانشجویی در تحقق فرمان ولی امر جلوتر از دیگران خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۸۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
شهرام مهدوی مطلق در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج، به انتخاب شعار سال از سول رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان بخشی از بدنه مردمی،‌ به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک می گوید و برای تحقق آن از هیچ کاری فروگذار نمی کند.

وی به مطالبه گری دائمی بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: ‌بسیج دانشجویی با لبیک به فرمان مولا و مقتدای خویش همواره حامی دولت خدمتگزار بوده و به به معنای واقعی کلمه با دولت همدل و همزبان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به نقش دولت در قبال مردم تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند در این همدلی و همزبانی نقش دولت در همدلی و همزبانی با مردم باید به معنای حقیقی باشد.

وی افزود: مردم همیشه با دولت ها همراه و همزبان بودند و حتی در بسیاری از موارد مردم در دفاع از آرمان ها جلوتر از دولت ها بودند.

مهدوی مطلق به نقش متقابل دولت و جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی شعار سال ۹۴ را فرمان ولی امر خود می داند؛ امیدواریم دولت هم از این فرصت به احسن وجه استفاده و همدلی و همزبانی خود را با جنبش دانشجویی خصوصا اتحادیه بزرگ بسیج دانشجوی بیش از پیش عملی نماید.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی در تحقق شعار سال جلوتر از دیگران خواهد بود و در پیوند و همراهی دولت و ملت بیش از پیش تلاش خواهد نمود.

مسئول بسیج دانشجویی استان به تعامل بسیج دانشجویی با نهادهای استان اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی استان تا کنون تعامل مطلوبی با دولتمردان استان  داشته است و این تعامل در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  و فرمان سال رهبر معظم انقلاب تداوم خواهد داشت.

وی افزود: تعامل بسیج دانشجویی و دیگر تشکل های دانشجویی با دولت و نهادهای دولتی هیچ منافاتی با روحیه مطالبه گری آنها نداشته و مطالبه گری آنها نیز مانعی برای تعامل با دولت نخواهد بود.

 

ارسال نظرات