خبرهای داغ:
جوانان عزیز باید دانشگاه را سنگر و قلمشان رااسلحه بدانند
کد خبر: ۸۵۰۶۹۷۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
خانم بمانی خلیلی مادر شهید در مصاحبه باخبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نورناحیه امام سجاد(علیه السلام)قزوین گفت: داود اولین فرزند14 ساله ام بود که به هوای رفتن به جبهه شناسنامه  اش را دست کاری کرد و2 سال سنش را بیشتر کرد و عازم جبهه شد.

این مادر شهید ادامه داد: آخرین باری پسرم رو دیدم تو حیاط سپاه بود که رفته بودم برای بدرقه اش  واز آن جایی که ساندویج  همراه باخیار شور و کتلت دوست داشت براش برده بودم که بدم با خودش  ببره  ولی از دستم بخاطر این کارم ناراحت شد و گفت اونجا مادرمون حضرت زهرا (س) برای ما غذا می پزه و افتخارمون اینه که حضرت زهرامادرماست .

مادرشهیدخلیلی بیان کرد: فرزند شهیدم یک وصیت نامه ای داشتندکه دراین وصیت اش گفته بود لباسهایم را به برادرانم بدهید و شما هم  وقتی خبر شهادت مرا شنیدید همچون حضرت زینب (س) رفتار کنید و زینب وار ایستادگی کنید.

وی گفت: پیکراین شهید بعد از 13سال در سال 1375 از عراق وارد ایران شد در این 13 سال روزهای سختی بر من گذشت  وقتی برگشت کمی از غصه هایم کم شد و اما حالا از اینکه اومدم  راهیان نور خوشحالم ویکی از اهدافم این بود که پاجای قدم های شهدا بزارم وببینم شهدا در چه مناطقی مقاومت کردند.

وی بیان کرد: طلائیه  که اومدم بغضم شکست دلم به حال مادرایی سوخت که هنوز چشم انتظار بچه هاشون بودن . من ازجوونای امروزی تنها خواهشم اینه که راه شهدا را ادامه بدند طوری  که دانشگاه  سنگرشون باشه و قلم اسلحه شون .

این مادر شهید درپایان ضمن بیان خاطرات  گفت : آیه ی ( ولا تحسبن الذین قتلوا... )به طور عینی نمایان می کند که شهدا زنده اند. من جوونمو تو خواب نمی بینم همیشه آشکارا و تو بیداری  می بینم  همین الان شهیدم پشت سرم ایستاده همیشه احساس می کنم که شهید در کنارم حی و زنده  است  این  یعنی همان که شهدا زنده اند.

 

1007/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها