راهیان نور/107

60 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اختصاص یافته است

مدیرکل حمل‌ونقل استان زنجان گفت: 60 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۶۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
علی رحمتی اظهار داشت: تعداد مسافران جا‌به‌جا شده در این استان نسبت به سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است.

وی تعداد مسافران جابه‌جا شده در استان زنجان از تاریخ 25 اسفند ماه سال 92 تا سوم فرودین 93 را 40 هزار و 925 نفر برشمرد و افزود: امسال این تعداد با کاهش 17.5 درصدی به 33 هزار و 756 نفر رسیده است.

مدیرکل حمل‌ونقل استان زنجان ابراز کرد: از 25 اسفند ماه تا 3 فروردین ماه 2 میلیون و 333 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان ثبت شده که 16 درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی تعداد تردد مسافران در روز گذشته را بیش از 276 هزار وسیله عنوان کرد و گفت: سهم خودروهای سنگین از این میزان 10 درصد است.

رحمتی خاطرنشان کرد: پیش فروش اینترنتی بلیط‌های اتوبوس از 10 اسفندماه آغاز شده که از این طریق 621 بلیط خریداری شده است.

وی بیان کرد: مردم با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط اتوبوس از تاریخ 17 اسفندماه 2 هزار و 32 بلیط تهیه کردند و در حال حاضر ناوگان حمل و نقل ظرفیت خالی برای جابه‌جایی مسافران دارد و مردم می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق اینترنت بلیط سفر خود را خریداری کنند.

مدیرکل حمل‌ونقل استان زنجان با اشاره به آمادگی 60 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور گفت: 12 گروه دانشجویی به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای اعزام اقشار مختلف مردم در قالب کاوان‌های راهیان نور 48 اتوبوس درنظر گرفته شده است، ابراز کرد: برخی از این کاروان‌ها سفر کردند و تا پایان تعطیلات گروه‌های مختلف مردم به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات