خبرهای داغ:
در جوار 31 شهید گمنام تازه تفحص شده برگزار می‌شود؛
مراسم پرفیض دعای کمیل در پادگان محمودوند اهواز در جوار 31 شهید گمنام تازه تفحص شده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۵۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ابوذر اسدی مسئول روابط عمومی کمیته جست‌وجو مفقودین ضمن اعلام خبر برگزاری دعای پرفیض کمیل در پادگان محمودوند اهواز، افزود: زائران شهدای دفاع مقدس امشب (پنجشنبه 6 فروردین ماه) دعای پرفیض کمیل را در کنار 31شهید گمنام تازه تفحص شده قرائت خواهند کرد.

وی با بیان این که دعای پرفیض کمیل با نوای سیدرضا نبویان قرائت خواهد شد، ادامه داد: فردا نیز از ساعت 5 بعدازظهر مراسمی با سخنرانی دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی در پادگان محمودوند برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پادگان محمودوند شهر اهواز از اسفندماه سال 93 میزبان 31 شهید گمنام تازه تفحص شده است و به برکت حضور این شهدا، برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه پرده آخر که به معرفی شهدای تفحص می پردازد و نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی که با محوریت اقتصاد مقاومتی برپا شده است در این پادگان صورت گرفته است.

از دیگر فعالیت های کمیته جست و جوی مفقودین ستاد مشترک نیروهای مسلح در پادگان محمودوند، ایجاد محلی در ورودی پادگان به نام "کوچه مادری ها" است که این کوچه در دو مسیر خواهران و برادران به سیرذ فعالیت های مادرانه بانوان ایرانی در دوران دفاع مقدس می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها