مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور آذربایجان غربی با اشاره اینکه باید معارف دفاع مقدس در میان مردم ترویج شود، گفت: اکیپ های ویژه خبرگزاری بسیج استان و مستندسازان صداوسیمای آذربایجان غربی به منظور انعکاس رویدادهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۴۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

سرهنگ پاسدار «یوسف حقدوست» در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یکی از ضروریات امروز جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور نمود اصلی این ضرورت است.

وی افزود: رسالت انعکاس و اطلاع رسانی وقایع و رویدادهای مربوط به راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور جزو اصلی ترین وظایف ذاتی هر رسانه و خبرنگاری است تا در مسیر ترویج ارزش های دفاع مقدس و انتقال آرمان های نظام اسلامی تلاش کند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه برنامه فرهنگی راهیان یکی از خواسته های مهم و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم و به خصوص جوانان در مناطق عملیاتی و مشاهده وضعیت این مناطق پس از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی می تواند جرقه ای در اذهان عمومی باشد که جوانان ایران اسلامی تا چه اندازه پیرو ولایت فقیه و همراه نظام هستند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی داخلی در راستای انعکاس مطلوب اردوهای راهیان نور، ابراز داشت: به منظور انعکاس مطلوب اخبار مربوط به راهیان نور جنوب کشور، یک اکیپ خبری خبرگزاری بسیج و همچنین اکیپ مستندساز صداوسیمای استانی در مناطق حضور دارند تا ضمن ارائه آمار زائران و انعکاس رویدادهای مربوط به راهیان نور، اخبار مربوط به این رویداد بزرگ فرهنگی را منتشر کنند.

سرهنگ حقدوست، در پایان ضمن تقدیر از مسئولین و رسانه های محلی و کشوری در راستای انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای کاروان های راهیان نور، گفت: حضور در راهیان نور نعمتی است که موجب آشنایی هرچه بیشتر مردم با دفاع مقدس و آرمان های این دوران شده و زمینه ارائه معارف و فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعدی را فراهم می سازد.

ارسال نظرات