خبرهای داغ:
برادر شهید عبدالله پور در گفتگو با بسیج:

برادرم توصیه وافر به حضور جوانان در راهیان نور داشتند

برادر شهید عبدالله پور گفت: برادرم علاقه شدیدی به حضور در اردوهای راهیان نور داشت و جوانان را به طور اکید توصیه می کرد که در این اردوها حضور یابند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۳۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
«حسن عبدالله پور» در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: با اینکه برای نخستین بار در اردوهای راهیان نور حاضر می شوم اما حال و هوای بسیار خوبی یافته ام گویا که در محیط آشنایی حضور دارم.

وی با بیان گوشه ای از اخلاقیات شهید عبدالله پور، گفت: شهید بزرگوار یکی از خصوصیت های بسیار خوبش این بود که با همه به طور صمیمی برخورد می کرد و به خصوص در کنار پدر و مادر تواضع و فروتنی خاصی داشت به طوری که رابطه صمیمی میان او و پدرم باعث شد تا تنها بعد از گذشت 3 ماه از شهادتش، پدرمان نیز دار فانی را وداع گوید.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه خادمین شهدا جزو بهترین انسان ها هستند، ابراز داشت: خادمین و راویان حاضر در اردوهای راهیان نور به دلیل سختی کار و حضور دائمی در میان زائران جزو افرادی هستند که کارشان دارای اجر و پاداش فراوانی است و کمتر کسی در این میان دست خالی از اردوها باز می گردد.

برادر شهید عبدالله پور، توصیه برادر بزرگوارش به حضور در مناطق عملیاتی را جزو اصلی ترین درخواست های شهید از جوانان و اعضای خانواده عنوان کرد و گفت: ایشان در تمام دوران با حضور در مناطق عملیاتی در صدد ارتباط دائمی با شهدا بود و البته جوانان شهر و خانواده خود را به ارتباط و انس با شهدا و حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور ترغیب می کرد.

وی اضافه کرد: راهیان نور تاثیرات بسیار خوبی بر روحیه مردم دارد به نحوی که حضور در این مناطق می تواند موجب استحکام عمق ارتباط با آرمان های شهدای انقلاب اسلام باشد.

این برادر شهید و زائر راهیان نور، تصریح کرد: شهید عبدالله پور همیشه به اصل رعایت حجاب و عفاف در میان بانوان و البته نماز اول وقت تاکید داشتند و به همین دلیل خودشان یکی از مقیدترین افراد به این اصول بودند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: همیشه در کلاس درسم به دانش آموزان تاکید خواهم داشت که حضور در مناطق را در اولویت خود قرار داده و زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی را مطالعه دقیق کنند.

ارسال نظرات