رئيس سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در گفتگو با بسیج:

دشمن به معتقد و غیرمعتقد رحم نمی کند

رئيس سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به سفر كاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب، ديدن مناطق عملياتي را براي همه ضرروري خواند و گفت: مردم به خصوص قشر جوان بايد مناطق جنگي را بازديد كنند تا ببينند دشمن چه جناياتي انجام داده و براي حفظ وجب به وجب اين كشور چه خون هاي ريخته شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۱۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

حجت الاسلام حسين تقي زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي اعزام كاروان هاي راهيان نور را براي نظام و ملت داراي بركات دانست و افزود: يكي از بهترين راه ها كه با درايت رهبر فرزانه انقلاب براي انتقال مفاهيم دفاع مقدس تدبير شده، همين كاروان هاي راهيان نور است كه مسئولان به خصوص سپاه و بسيج در شكل دهي به آن تلاش مي كنند.

وي با يادآوري جنگ تحميلي عليه كشورمان، تصريح كرد: همه مردم كشور مناطق جبهه را نديده اند و آن هايي كه در جبهه حضور داشته و شاهد بودند كم كم سن آن ها نيز بالا مي رود ولي نسلي كه صاحب نظام و مملكت هستند نياز شديد به بازديد از مناطق عملياتي دارند تا ببينند دشمن چه جناياتي انجام داده و در عوض رزمندگان ما چه ايثار و از جان گذشتگي هاي نشان دادند و بدانند دشمن در هيچ زماني به هيچكسي رحم نمي كند چه آن هايي كه به اسلام معتقد هستند و چه آن هايي كه معتقد نيستند.

حجت الاسلام تقي زاده با تاكيد به اينكه حركت شهدا و ايثارگران در دوران دفاع مقدس با هدف بود، خاطرنشان كرد: آن ها حركت خود را از امام راحل(ره) الهام مي گرفتند كه مرجع تقليد و تداوم دهنده راه انبيا و اوليا بوده و هدف حفظ نظام و تماميت ارضی ميهن اسلامي بود تا جلو زياده خواهي دشمنان خارجي به خصوص صدام را بگيرند.

وي با ابراز تاسف از مجهول القدر ماندن وصيت نامه شهدا، حركت در مسير كاروان راهيان نور را امري مبارك برشمرد و اظهار داشت: مردم به خصوص جوانان با ديدن مناطق عملياتي، با اهداف و سيره شهدا آشنا شده و روحيه ايثار و فداكاري را زنده نگه مي دارند و تا زماني كه اين روحيه حفظ شود هيچ آسيبي به مملكت نرسيده و سربلند خواهيم بود.

اين مسئول بسيجي در پايان صحبت هاي خود تاكيد كرد: همه مردم، مسئولان فرهنگي و دولت بايد دست به دست هم دهند تا اين حركت ها تقويت شده و با بالا رفتن كيفيت آن ها، هر سال گسترش يابد تا بتوانيم آرمان شهدا را حفظ كرده و كشور خود را بيمه كنيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار