خبرهای داغ:
سردار نقدی در حاشیه بازدید از زیارتگاه هویزه:
رییس بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را به همه می‌چشاند، تصریح کرد: جامعه ای که روح شهادت و ایثار در آن زنده باشد هرگز زیر بار ذلت نمی رود.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۹۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
سردار محمد رضا نقدی رییس بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از زیارتگاه هویزه با اشاره به اینکه بخش عظیمی از زائران وخادمان راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند به خبرنگار بسیج گفت: روز به روز استقبال مردم از قدم گاه های شهدا بیشتر می شود و امید وارم بتوانیم خدمات بهتری به این عشق و علاقه بدهیم.

وی با بیان اینکه جنگ ما یک جنگ اعتقادی و جنگ دین در برابر جهالت بود اظهار داشت : زیارتگاه های راهیان نور موزه بزرگ و نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود است.

محمد رضا نقدی تصریح کرد: امروز آثار جنگهای مختلف در دنیا نگهداری می شود و هزینه های هنگفتی در عرصه های مختلف سینمایی و هنرهای تجسمی و... برای تبلیغ این یادمان ها با آنکه در آن روح معنوی وجود ندارد صورت می گیرد اما با توجه معنویت موجود در آثار بازمانده از جنگ تحمیلی ما به برکت خون شهدا می توان در این زمینه اقدامات مناسب تری انجام داد.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را به همه می‌چشاند، تصریح کرد: جامعه ای که روح شهادت و ایثار در آن زنده باشد هرگز زیر بار ذلت نمی رود.

وی افزود: مرور خاطرات شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور ، درس استقامت ، ایستادگی و خودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

بر اساس گزارش بسیج، سردار نقدی در طی حضور در مناطق عملیاتی جنوب، از زیارتگاه های هویزه، هورالعظیم و محل شهادت شهید هاشمی و از اردوگاهها و زائرسراهای استان خوزستان بازدید کرد.

رییس سازمان بسیج درباره علت حضور دوباره خود در مناطق عملیاتی جنوب طی تعطیلات نوروز 94 به خبرنگار بسیج گفت: یکی از بهترین مناطق برای گذراندن تعطیلات نوروز جبهه های نور است که مردم همانند حرم امام رضا و حرم حضرت معصومه در این مناطق حضور پیدا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها