خبرهای داغ:
خواننده انقلابی کشور گفت: متأسفانه امروز بسیاری از جوانان درک درستی از دفاع مقدس ندارند و رشادت های رزمندگان در 8سال جنگ تحمیلی بیشتر برای آن ها شبیه به یک افسانه شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۸۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

محمد گلریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت زیبا در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما در سال های اخیر به وضوح شاهد تأثیرات مثبت راهیان نور در روح و قلب جوانان کشور عزیزمان بوده ایم و به لطف خداوند هر ساله استقبال مردم از اردوهای راهیان نور افزایش می یابد.

این هنرمند انقلابی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با چگونگی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، گفت: متأسفانه امروز بسیاری از جوانان درک درستی از دفاع مقدس ندارند و رشادت های رزمندگان در 8سال جنگ تحمیلی بیشتر برای آن ها شبیه به یک افسانه شده است. راهیان نور فرصتی مناسب است تا جوانانی که جنگ را با چشمان خود ندیده اند، آن را درک کرده و راه شهدا را بشناسند.

وی با اشاره به ضعف رسانه ها در تبلیغ اثرات اردوهای راهیان نور، اذعان داشت: رسانه ها می توانند نقش بسزایی در انتقال حال و هوای مردم در اردوهای راهیان نور داشته باشند که تاکنون نیز شاهد فعالیت برخی از رسانه ها در این حوزه بوده ایم اما آنطور که شایسته است شاهد انعکاس خبری این حرکت بزرگ فرهنگی نبوده ایم.

گلزار در ادامه بیان کرد: در شرایط نابسامان فرهنگی کشور که انواع تهاجمات نرم از سوی دشمنان برای جوانان ما برنامه ریزی شده است، برگزاری عملیات فرهنگی راهیان نور یک عامل خنثی کننده در برابر این تهاجمات است و قطعا با پرورش آن می توان فرهنگ دفاع مقدس را بر فرهنگ های غربی غالب نمود.

وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت های نهفته بسیاری در راهیان نور وجود دارد، گفت: راهیان نور یک حرکت بی نظیر در سطح جهان است که حتی با پرورش آن می توان راهیان نور را در سطح بین المللی به اجرا درآورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها