خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: از رسانه ها خواست تا در تعریف دفاع مقدس تحریفی انجام ندهند و گفت: برخی از گزارش های پیرامون زمان جنگ کمی اغراق آمیز است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۸۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم شریف ایران است، اظهار داشت: مردم  ایران هوشمندانه از این اقدام اثرگذار استقبال می کنند و با وجود اینکه شرایط جوی در سال جاری با رحمت الهی همراه بود، اما استقبال از راهیان نور کمتر از سال گذشته نبوده است.

وی ادامه داد: امروز با عنایت خداوند راهیان نور به اوج خود رسیده است و همه دست‌اندرکاران این عرصه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب جهت اجرای این موضوع اهتمام بخشیده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در راهیان نور اقدامات فراوانی را پیش رو داریم، افزود: راهیان نور یک حج فرهنگی و بصیرتی است. با استفاده از راهیان نور می توان دوران دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تأکید کرد: اردوهای راهیان نور به بلوغ رسیده است و توسعه کمی و کیفی مناسبی در این زمینه داشته ایم.

سردار فضلی با اشاره به اینکه سردار فضلی با اشاره به اینکه 43 زیارتگاه ایجاد شده در 1308 کیلومتر مرزهای درگیر جنگ تحمیلی با عراق، افزود: ما در کشور 51 اردوگاه و زائرسرا برای اسکان زائران شهدا داریم که به صورت مردمی اداره می شود و همه دستگاه ها در ساماندهی این موضوع و توسعه زیرساخت ها نقش دارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امسال آمادگی پذیرش 6میلیون زائر را فراهم کرده ایم، گفت: این کار ارزشمند و بی بدیل مردمی با مشارکت مردم گسترش پیدا کرده است.

وی با اشاره به بعضی از اظهارنظرها پیرامون اعزام اجباری دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، گفت: حجم عظیمی از دانش آموزان برای اعزام به اردوهای راهیان نور ثبت نام کرده اند که با توجه به زیرساخت های محدود، امکان اعزام همه آن ها میسر نیست و شهادت می دهم که نه تنها به اجبار، بلکه با اکراه هم دانش آموزی به اردوهای راهیان نور اعزام نمی شود.

سردار فضلی در خاتمه از رسانه ها خواست تا در تعریف دفاع مقدس تحریفی انجام ندهند و گفت: برخی از گزارش های پیرامون زمان جنگ کمی اغراق آمیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها