خبرهای داغ:
عضوفرهنگی سیره شهدا گفت: بهار امثال که مقارن شده است با شهادت حضرت زهرا(س)حضور کاروان های راهیان نور شورو شعور بیشتری پیدا کرده است .
کد خبر: ۸۵۰۶۸۷۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

محمد صادق آذرپور در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین بیان کرد: رزمندگان ما به تآسی از حضرت زهرا که بزرگترین وظیفه این بانوی بزرگوار دردوران زندگی گوهر بارشان دفاع ازحریم ولایت بود به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

آذر پورگفت: در جبهه های جنگ 8ساله دفاع مقدس ارادت رزمندگان به این بانوی بزرگواردر شب های عملیات و سختی های جنگ بسیار مشهود بود به عنوان مثال شهید برونسی در تنگناهای محاصره بااستمداد و توسل به این بانوی بزرگوارقفل عملیات را می شکستند و پیروز می شدند.

وی افزود: حماسه شهدا باعث ایجاد روحیه جهادی در بین زائرین گشته است به طوری که با توجه به حضور گروهک های تروریستی در منطقه و عراق  زائرین عزیز با بی توجهی به این پدیده شوم با حضور حداکثری خود در یادمان های عملیاتی خط بطلانی بر حضور آنها کشیده اند و این خود یک برگ برنده است .

آذر پورعضوفرهنگی سیره شهدادرپایان گفت: دشمن سعی در بی تفاوت نشان دادن مردم ایران در برنامه های هسته ای و رصد مذاکرات استفاده بهینه و برنامه ریزی شده دارد تا بگوید مردم ایران اهل تسلیم و سازش هستند اما سفر زائرین میهن اسلامی به  مناطق عملیاتی این مکرو حیله دشمن رانقش بر آب کرده است .

 

1007/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها