خبرهای داغ:
شهدا پرچمدار حرکت عظیم راهیان نورهستند
کد خبر: ۸۵۰۶۸۷۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین،  ابوالفضل طاهرخانی از راویان دفاع مقدس بابیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند راهیان نور یک فریضه واجب است و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: در این برهه از زمان کارایی راهیان نور خود را بیشتر نمایان کرده است و استقبال این کاروان ها روز به روز بیشتر می شود که باید گفت این لطف شهدا می باشد که خود پرچمدار حرکت عظیم راهیان نورهستند.

وی گفت: از شروع انقلاب دشمن دست به اقداماتی جهت مقابله با افکارمردم ، ٰاسلام ستیزی زده است که ذهن مردم را نسبت به انقلاب، اسلام و نظام مخدوش کند ولی به برکت خون شهدا نتوانسته اند در مقابل مردم ایستادگی کنند .

طاهرخانی بیان کرد: آمریکا باهدف قرار دادن اعتقادات جوانان می خواهند اسلام و انقلاب ما را از بین ببرد ولی این راهیان نور اعتقادات جوانان ما را بازسازی و حفظ کرده و انقلاب و اسلام ما را بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: مردم ما مردمی بسیار فهیم و مومن هستند و به طور کامل ازمشکلات و مسائل کشور آگاهند و همانند زمان جنگ درک می کنند وقتی با بسیاری از زائرین صحبت می شود مشاهده می کنیم که اینها طبق گفته رهبرشان به راهیان نور آمده اند تا از هجمه دشمن به رهبری، کشور و دولت جلوگیری کنند.

این راوی دفاع مقدس درپایان افزود: همه ما باید در این برهه اززمان که تمام کشورها خود را آماده می کنند تا با کمک آمریکا و متحدان ناخلفش ضربه ای به کشور عزیز ما وارد نمایند با هوشیاری و بیداری و به گفته رهبرمان بصیرت خود را افزایش دهیم تا هیچ گونه دچار نزول و شکست نشویم.

 

1007/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها