خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران و 130 شهید شهر برزول و بخش زرین‌دشت گفت: برپایی یادواره‌های شهدا پاسخ دندان‌شکنی به‌ تمامی زیاده‌خواهان در برابر اراده ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۳۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، یادواره سرداران و ۱۳۰ شهید شهر برزول و بخش زرین‌دشت با حضور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مسجد مهدیه برگزار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران و 130 شهید شهر برزول و بخش زرین‌دشت در مسجد مهدیه این شهر اظهار داشت: برپایی یادواره‌های شهدا پاسخ دندان‌شکنی به‌ تمامی زیاده‌خواهان در برابر اراده ملت ایران است.

زارعی تصریح کرد: برپایی یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید همواره یاد شهدا، رزمندگان و ایثارگران را گرامی بداریم تا دشمنان انقلاب و رهبری را مأیوس کنیم.

وی افزود: مردم نهاوند و به‌ویژه شهر برزول از همان آغاز انقلاب تا به امروز با جان و دل از ارزش‌های اصیل انقلاب و خون شهدا حمایت کرده‌اند و در عرصه‌های مدیریتی کلان کشور نیز نقش مهمی را ایفا کردند که نمونه این ولایت‌مداری و رشادت‌ها تقدیم 130 شهید به انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم تهران ری و شمیرانات بیان کرد: مرحوم شیخ طاهر احمدوند و جمعی دیگر از نخبگان این شهر از افتخارات استان همدان هستند که در سال‌های سخت انقلاب به‌موقع و بازیرکی وارد صحنه شده و دشمنان را ناامید کردند.

وی اظهار داشت: نسل جوان ایرانی باید بداند شهدا و رزمندگان چه کسانی بودند و امروز آنها در چه جایگاهی نشسته‌اند زیرا اگر جایگاه‌ها و ارزش‌ها و هنجارها جابه‌جا شود فاجعه به بار می‌آید.

زارعی گفت: شعار امسال که از طرف مقام معظم رهبری با نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» انتخاب‌شده همه سران سه قوه و به‌ویژه مجلس شورای اسلامی باید برای تحقق آن تلاش کنند تا با آرامش و همدلی چرخه‌های اقتصادی را به‌دور از تحریم‌ها بچرخانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات