بیش از 700 دانشجوی بسیجی در قالب 11 گروه که متشکل از 3 گروه خواهر و 8 گروه برادر است جهت خدمت رسانی در عرصه های مختلف به روستاهای محروم استان خراسان رضوی در ایام نوروز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۳۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اا گروه جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

این گروه ها به مدت 7 الی 15 روز در مناطق محروم حضور دارند و با توجه به نوع محرومیت هر روستا و توانمندی هر گروه در عرصه هایی نظیر فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، پزشکی، عمرانی، کشاورزی، دامپروری و اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند.

این یازده گروه متشکل از 3 گروه خواهر و 8 گروه برادر است که در مجموع 776 دانشجو را شامل می باشد.

گروه جهادی "عمار" به روستاهای پسخوری، کلاته ، قلعه پختوک و قرنهگروه جهادی "امام هادی(ع)" به روستاهای بخش روداب سبزوار، گروه جهادی "شهید چمران" به روستاهای چنار، صالح آباد، طاهر آباد و شورستان شهرستان کلات،گروه جهادی "بقیـه الله" به روستاهای شهرستان فریمان و گروه جهادی "امام حسن مجتبی(ع)" به دیگر روستاها و مناطق محروم استان از مشهد برای خدمت در عرصه های مختلف در این ایام اعزم شدند.

گروه جهادی "محبان الزهرا(س)" از شهرستان جغتای در عرصه های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و عمرانی  به مدت یک هفته و گروه جهادی "شهید آوینی" از تایباد در عرصه کشاورزی و دامپروری به مدت یک روز نیز در روستاهای اطراف شهرستان فعالیت می کنند.

گروه جهادی "شهید علوی مقدم" از شهرستان سبزوار به استعداد 300 نفر در روستاهای محروم اطراف شهرستان نیز مشغول خدمت رسانی هستند.

گروه جهادی "شهید احمدی روشن" از شهرستان قوچان نیز در دو نوبت از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تا 4 فروردین و از 5 تا 15 فروردین ماه در دو روستای فرخان و محمودی شهرستان قوچان  به استعداد 64 دانشجو در هر دوره در عرصه هایی چون فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و دیگر عرصه ها خدمت رسانی می کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها