خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک:

شهدا رهروان حقیقی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت بودند

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک گفت: شهدا رهروان حقیقی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت بودند که با نثار خون خود اقتدا به آن مظلومه کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۱۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبیک علی ملکان مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع)آبیک باعرض تسلیت به مناسبت فرا رسین ایام شهادت آن اسوه ولایت مداری، حضرت فاطمه الزهرا(س) بیان داشت: ماهر چه داریم از مجاهدت های حضرت فاطمه الزهرا(س) می باشد واگر امروز نظام اسلامی وخون پربرکت شهدای عزیزمان جاری وساری می باشد نشات گرفته از این بانو است.

ملکان اظهار نمود: شهدای ما دلداده وعاشق آن مادر بی نشان بودند به گونه ای که سربند یافاطمه الزهرا(س) در شبهای عملیات نایاب می شد واکثر عملیات های ما با رمز یا فاطمه الزهرا(س) شروع می شد و در نحوه ی شهادت نیز شهدای ما اقتدا به مادر پهلو شکسته کردند

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک افزود: راهیان نور در ایام نوروز باوجود اینکه مردم به کارهای نوروز می رسند واین شاید باعث رکود وعدم استقبال شود ولی با این وجود ما شاهد این هستیم که هرساله زائران شهدا بیش از پیش مشتاق زیارت دوباره شهدا هستند.

وی در ادامه اذعان نمود: امسال نیز قریب به 900نفر از شهرستان آبیک در مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس حضور داشتند ویقینا این حضور و بازدید در فضای شهر و روستا ها نیز موثر و تاثیر گذار است وهرساله ما شاهد این هستیم که افراد زیادی به دلیل نبود وسایل ایاب وذهاب محروم ازاین سفر انسان ساز می شوند که لازم است مسئولان تدابیری را برای استفاده حداکثری امت ولایی از مناطق عملیاتی اخذ نمایند.

ملکان تصریح نمود: دور اول این کاروان ها در شهرستان آبیک از 25 اسفند شروع و28 اسفند به پایان رسید که در این دوره مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه ومسئول محترم حفاظت اطلاعات سپاه امام صادق(ع) همراه باکاروان به مناطق اعزام شدند ونیز دوره دوم از29اسفند شروع و3فروردین به پایان رسید که در این دوره نیز فرمانده محترم ناحیه ومسئول بازرسی ناحیه سپاه امام صادق(ع) کاروان را همراهی نمودند.

وی در پایان از زحمات مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه امام صادق (ع) وهمه ی دوستانی که مارا در انعکاس خبری یاری کردند تقدیر وتشکر نمود.

 

 

6001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار