خبرهای داغ:
معاون اقدامات تامینی سپاه استان قزوین تصریح کرد: کلیه تدابیر امنیتی لازم برای راهیان نور امسال در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۰۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

حقیقت فرمعاون اقدامات تامینی سپاه استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین گفت: بصیرت افزایی مقام معظم رهبری  که در فرمایشات حرم رضوی لحظه تحویل سال94 فرمودند را باید در کاروان های راهیان نور تبیین کنیم تا زائران با توطئه های دشمنان آگاه شوند و بصیرتشان بالا برود.

وی گفت: عوامل تروریستی داعش و بحران های منطقه یکی از این توطئه ها می باشد که دشمن برای جداسازی مردم از بدنه دولت و حکومت انجام می دهد.

حقیقت فر تصریح کرد: ما باید با بصیرت در مقابل این توطئه دشمن بایستیم و حیله های آنها را نقش برآب کنیم.

معاون اقدامات تامینی سپاه استان قزوین بیان کرد: راهیان نور هر ساله فرصت بسیار مغتنمی برای افزایش بصیرت عمومی در بین اقشار مختلف مردم می باشد.

وی گفت: مسئولین و فرماندهان سپاه از این فرصت می بایست کمال استفاده را بکنند و نسبت به جذب حداکثری اقشار مختلف مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی و مسیر شهدا بهره ببرند.

حقیقت فربا اشاره به اینکه زائران امسال با بصیرت بالایی در مناطق حضور پیداکرده اند افزود: مردم با حضور پررنگ خود در مناطق عملیاتی باعث یاس و نا امیدی دشمن شدند  و مسئولین فرهنگی کشور نیز می بایست خانواده ها را نسبت جنگ روانی آنها آگاه سازی نمایند.

وی به ایجاد فضای معنوی برای مردم اشاره کرد و گفت: همه مردم نسبت به فضاهای معنوی و ارتباط با ائمه اطهار و جوشش و نقش آفرینی در راستای انقلاب علاقه دارندو در تمام مراسمات مذهبی شرکت می کنند.

این مسئول ادامه داد: در اعزام راهیان نور امسال تدابیر لازم امنیتی اجرا شده است و در جهت بالا بردن امنیت کاروانها بازرسینی به مناطق با کاروانها اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: الحمدلله تاکنون هیچ حادثه خاصی اتفاق نیفتاده است و گزارشی مبنی بر تخلف و یا ایجاد نامنی برای کاروان ها به دست ما نرسیده است.

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها