خبرهای داغ:
مسئول کاروان جهادی خدام الرضا (ع)بیان کرد: با بازدید ازیکی ازمنازلی که قراربود بازسازی گردد ساخت کامل آن از ابتدا را آغاز کرده و تا پایان اردو با عنایت خداوند و همت بسیجیان به اتمام خواهیم رساند به همین علت سایر تیم ها گروه جهادی را با نام گروه مسکن مهر می شناسند!
کد خبر: ۸۵۰۶۸۰۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد خبری اطلاع رسانی اردوهای جهادی از قزوین مستقر در اهواز، حجت الاسلام رضا کریمی مسئول کاروان جهادی خدام الرضا (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عنوان کرد: از تاریخ 26 فروردین ماه، به همراه یک تیم 41 نفره که 5 نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند با هدف خدمت رسانی به مردم مظلوم و مستضعف روستای مرزی دوربند غربی در منطقه مستقر شده ایم.

کریمی خاطر نشان کرد: این روستا اولین روستایی است که در دوران دفاع مقدس به اشغال رژیم بعثی در آمد و از همین رو بر همگان واجب است با تمام توان به بازسازی این منطقه بپردازند.

وی با اشاره فعالیت های عمرانی این گروه بیان کرد: کف سازی منازلٰ، ساخت سرویس بهداشتی و رنگ آمیزی اتاق‌ها  و ترمیم خرابی ها در منازل مسکونی و مساجد از جمله فعالیت های عمرانی این تیم جهادی می باشد.

مسئول کاروان جهادی خدام الرضا (ع) ادامه داد: با بازدید ازیکی ازمنازلی که قراربود بازسازی گرددٰ‌، با توجه به شرایط بسیار بد منزل، با لودر آن را خراب و ساخت کامل آن از ابتدا را آغاز کرده و تا پایان اردو با عنایت خداوند و همت بسیجیان به اتمام خواهیم رساند. به همین علت سایر تیم ها گروه جهادی مستقر در روستای دوربند غربی را با نام گروه مسکن مهر می شناسند!

بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!

وی یادآور شد: یک نیسان لباس میان فقرای منطقه توزیع نمودیم که باعث خوشحالی مردم بالاخص کودکان گردید و به علاوه با برپایی مسابقات مختلف و حتی با تعداد شرکت کننده پایین، جوایزی را میان خردسالان توزیع نمودیم.

کریمی تصریح کرد:‌ در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برای پسرها کلاس اخلاق و قرآن و اردوهای تفریحی و برای دختران دارالقرآن و کلاس های اخلاق و مسائل زناشویی و شوهرداری برگزار نمودیم.

بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!

مسئول کاروان جهادی خدام الرضا (ع) با اشاره به مشکلات بیش از حد مردم به ویِژه جوانان خرمشهری افزود: مردم خرمشهر احساس می کنند در ویترینی قرار گرفته اند تا دیگران آن ها را مشاهده کنند و برای آن ها دلسوزی نمایند درحالی که هیچ فایده ای برای این مردم ندارند و این راهیان نور به جای آن که برای آن ها منشأ خیر و برکت باشد باعث دردسر و آزار است. 

بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!

وی ادامه داد: 2 نکته را به مسئولین و دست اندرکاران راهیان نور متذکر می شوم، اول آن که به همراه کاروان راهیان نور خیر و برکت به منطقه بیاورند و کالاهای موردنیاز خویش را از همین جا خریداری کنند و ثانیا به مردم نگاه جنگ زده نداشته باشند بلکه کمک کنند وضعیت خرمشهر هرچه سریعتر بهبود یافته و در شمار شهرهای پیشرفته و مدرن قرار بگیرد.

بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!


بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!

بچه ها تیم ما به نام مسکن مهر می شناسند!

1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها