راهیان نور/93

دومین و آخرین گروه از زائران سپاه ناحیه زنجان بسوی سرزمین های نور اعزام می شوند

مراسم بدرقه دومین گروه از کاروان‌های اعزامی سرزمین های نور شهرستان زنجان با حضور مسئولین شهرستان و فرماندهان سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۰۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

این مراسم با حضور ؛ حجت‌الاسلام فتحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان و همچنین سرهنگ طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود. در این اعزام زائرانی از حوزه های شهری و روستایی بسیج خواهران در قالب 3 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

گفتنی است امسال بیش از 600 نفر از مردم و بسیجیان پایتخت شور و شعور حسینی در دو دوره به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که این تعداد از زائران در قالب 13 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد .

این کاروان ها که در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی می شوند متشکل از بسیجیان خواهر حوزه های مقاومت بسیج شهرستان زنجان بوده و در اردویی 4روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد .

برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در نظر گرفته شده است، که برگزاری نماز جماعت، مسابقه ، یادواره شهدا و... از جمله ی این برنامه ها است.

مراسم اعزام دومین گروه از زائرین سپاه ناحیه زنجان چهار شنبه 05/01/94 ساعت 23 از کنار مزار شهدای گمنام واقع در کانون امام علی (ع) سه راه امجدیه برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات