خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی استهبان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استهبان راهیان نور را حافظ اقتدار و عزت ملت ایران دانست و گفت: اقتدار کشور برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۷۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از فارس، 150 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان استهبان از سوی بسیج دانشجویی این شهرستان صبح امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

در حاشیه این اعزام کاظم اسماعیلی شعار با بیان اینکه دانشجویان اعزامی به مناطق جنگی جنوب کشور از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان های اهواز بازدید می کنند اظهار داشت: اردوي راهيان نور با شعار از دانشگاه تا دانشگاه برگزار می شود و با اشتقبال گسترده دانشجویان نیز مواجه شده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری راهیان نور بر دانشجویان افزود:اثري كه دانشجو به ویژه دانشجوي سال اولي با حضور در راهيان نور می تواند برای دوران تحصيلش از نظر معنوي بيمه شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان استهبان اضافه کرد: هدف از برگزاري اردوي راهيان نور، زنده كردن ياد شهيداني است كه در فضاي دانشگاه كمتر به آن پرداخته مي شود چرا كه دانشجو بدینوسیله از نزديك مي بينند كه شهدا چه سختي هاي به مراتب بدتر از تحريم را كشيده اند و با رها شدن از رفاه طلبي با كمترين امكانات كارهاي بزرگي كردند.

اسماعیلی شعار با بیان اینکه در اردوی راهیان نور بسته های فرهنگی مناسب با ذائقه دانشجویان توزیع می کنیم ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی، استفاده از راویان هشت سال دفاع مقدس و... از برنامه های این سفر زیارتی است.

وی با بیان اینکه اقتدار کشور برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، راهیان نور را حافظ اقتدار و عزت ملت ایران دانست و تصریح کرد: کشور ما به واسطه‌ تلاش‌ها و حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اکنون از امنیت کامل برخوردار است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استهبان با بیان اینکه موفقیت‌های امروز کشور نتیجه‌ پیروزی در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار