اعزام دومین کاروان خانواده های بسیجیان شهرستان قروه به مناطق عملیاتی جنوب کشور

دومین کاروان خانواده های بسیجیان و بازنشستگان سپاه شهرستان قروه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۵۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این کاروان گفت: دومین کاروان از خانواده های بازنشستگان و بسیجیان سپاه پاسداران جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به جبهه اروند رود، شلمچه، دهلاویه و هویزه اعزام خواهند شد.

وی با با بیان اینکه 150 نفر از مشتاقان و علاقه مندان به زیارت جبهه های جنوب در ایام نوروز به این مناطق اعزام خواهند شد افزود: آخرین کاروان نیز در ایام نوروز اعزام خواهد شد.

فرمانده سپاه قروه هدف از اجرای اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان عنوان نمود و تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با همه وجود در راه اسلام و ولایت فقیه در برابر دشمن ایستادند و باید نسل جوان امروز از این دلاور مردی‌ها آگاهی پیدا کنند.

شعبانی آشنایی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با حماسه‌ها، ایثارگری و فداکاری رزمندگان در هشت ساله جنگ تحمیلی را زمینه‌ای برای ارتقای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آنان خواند و افزود: تا زمانی که روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در وجود ملت ایران باشد، تهدیدهای دشمنان کارساز نخواهد بود.

وی اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که شهدا نقش بسیار مهمی در آزادی و امنیت کنونی کشور داشته‌اند و باید با الگو قرار دادن هر چه بیشتر شهدا و سیره زندگی آنها، در مسیر کمال و پیشرفت گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار