خبرهای داغ:
3800 جهادگر بسیجی در سالی که مزین به هم دلی و هم زبانی است با خدمات دهی به مردم خرمشهر– آبادان- دشت آزادگان و بخش دارخوین شادگان امید را در منطقه زنده کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی مسکنی مسئول قرارگاه نجف از اعزام 3800 نفر به اردوی جهادی خبر داد.

وی افزود: این تیم اعزامی از برادران و خواهران جوان علاقه مند به فعالیت های جهادی تشکیل شده است.

وی افزود: 3800 جهادگر بسیجی از شهر تهران درقالب 50 گروه مردمی در منطقه خرمشهر- آبادان- دشت آزادگان و بخش دارخوین شادگان طی دو بازه 10 روزه در این منطقه به کار و خدمات جهادی مشغولند.

مسئول قرارگاه نجف گفت: این قرارگاه جهادی به صورت خودجوش راه اندازی و با هم افزایی، کارهای ملی را در کار جهادی ادغام و پوشش می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: از اهداف ما رویش های نو در انقلاب برای آباد سازی مناطق کمتر برخوردار، رضای خداوند و خوشحال کردن رهبر معظم انقلاب است .

مسکنی با اشاره به راه اندازی تیم پزشکی برای خدمات رسانی رایگان به مردم مناطق گفت: در خرمشهر با شروع به کار کلنیک پزشکی، گروه دندانپزشکی بصورت کاملا رایگان با ظرفیت 1000 نفر خدمات ترمیم دندان انجام می دهند.

وي در خصوص عرصه هاي فعاليت  این گروه هاي جهادي گفت: نيروهاي جهادگر در عرصه هاي عمراني، فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، بهداشت و درمان، خدمات رساني، آموزش و كشاورزي ، دامپزشکی و مشاوره خانواده فعاليت خواهند كرد.

مسئول قرارگاه نجف به كارگيري ظرفيت نيروهاي جهادي، رسيدگي به مناطق محروم، غني سازي اوقات فراغت، تحقق سياستهاي اقتصادي مقاومتي را مي توان از جمله اهداف برگزاري اردوهای جهادی دانست.

وی فعالیت های جهاد علمی، برگزاری کلاسهای تقویتی، آموزش در راستای اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی، توانمند سازی 600 خانواده بی سرپرست، برگزاری کارگاه های صنایع دستی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم جشن تکلیف، بازدید از خانواده شهدا، آموزش قران و احکام، دیوار کشی- لوله کشی و سایر فعالیت های عمرانی دیگر را از جمله خدمات این گروه های جهادی ارزیابی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها