امام جمعه صومعه‌سرا در گفتگو با بسیج:

شعار سال خنثی کننده تهاجمات تحریمی دشمنان نظام است

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور باتوجه به تهاجمات تحریمی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته اند با عملی کردن شعار سال خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان  با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: تحقق شعار سال عامل تقویت امنیت و آرامش و ارتقای توان در امور اجرایی ، فکری و پژوهشی کشور است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از این نام گذاری وحدت و یکپارچگی در جامعه است که نیازمند اقدام تعاملی دولت و ملت می‌باشد، افزود: همزبانی و همدلی دولت و ملت یک مسئله مهم و جداناپذیر از هم هستند که باید در همه ابعاد به مرحله عمل بینجامد.

امام جمعه‌صومعه‌سرا با بیان اینکه مکر دشمنان در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و مردم ایران بسیار مشهود است، گفت: مقام معظم رهبری با تشخیص مکاری دشمنان، مردم و دولت را هوشیارکردند که مواظب باشند تا دشمنان اسلام میان انها تفرقه نیندازند.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: مردم باید از دولت و برنامه‌های ان حمایت کنند و در مقابل دولت هم باید با نگاه کاستی به ملت ننگرد و انتقادپذیر باشد و در راستای توسعه کشور هم ملت هم دولت گام بردارند.

وی با بیان اینکه شعار امسال مانند تابلوی راهنما راهگشای پیش روی تک تک مردم و مسئولان است، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم با تحقق شعار امسال می‌توانند همدلی و همزبانی را روز به روز افزایش دهند و در عرصه‌های سیاسی و حیاتی کشور موفق‌تر ظاهر شوند.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور باتوجه به تهاجمات تحریمی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته اند با عملی کردن شعار سال خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار