خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

اردوهای راهیان نور حج بصیرتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: اردوهای راهیان نور یک حج بصیرتی است.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۳۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

محمد علی مختاران محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: اردوهای راهیان نور امروز یک حج بصیرتی است که هم مناسک عبادی و هم یک سری مناسک سیاسی در آن به بهترین شکل تعبیه شده است .

وی افزود: امروز آن چیزی که در راهیان نور، جوانان ما به آن می رسند، ولایت پذیری جوانانی است که تا آخرین قطره خون در پای آرمان ها و ارزش های ولایتشان ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با بیان اینکه شهدا امروز چراغ راه و قطب نمایی برای تمام جوانان جهان بشریت هستند، ابراز کرد: امروز به عینه دیده می شود که شهدای ما بهترین الگو برای رسیدن بشریت به آزادی، عدالت و توحید حقیقی هستند.

وی در ادامه توصیه کرد: جوانان اگر می خواهند مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نداشته باشند، باید از این فرصت راهیان نور به بهترین شکل بهره برداری داشته باشند.

مختاران در ادامه با اشاره به اینکه جوانان با توسل به شهدای هم سن خودشان و با توسل به شهدایی که همه زندگی و جان خودشان را فدای بقای اسلام کردند، می توانند یک واسطه خوب و مطمئنی برای رسیدن به خدای برای تعالی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: جوانان از طریق این توسل و تمسک می توانند به سعادت دنیا و آخرتشان برسند.

وی ادامه داد: یقینا امروز ما با تعبیت از فرامین رهبری عظیم الشأن که تاکید ویژه ای در خصوص حضور در سرزمین های دوران دفاع مقدس دارند، می توانیم به بهترین شکل به مقصود خودمان یعنی تقرب الی الله برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در پایان ضمن تقدیر از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های این ناحیه جهت اعزام کاروان های مختلف به سرزمین های نور، تصریح کرد: بایستی تمام توان و تلاشمان را بگذاریم که نسل جوان با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا شود.



ارسال نظرات
آخرین اخبار