خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه تاکستان

افرادی که سردرگم هستند و راه را نمی یابند با حضور در مناطق جنگی راه خود را پیدا می کنند

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه تاکستان گفت: افرادی که سردرگم هستند و راه را نمی یابند با حضور در مناطق جنگی راه خود را پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۱۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

مصطفی محمدی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه تاکستان در گفت و گو با خبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهوازگفت: دفاع مقدس یک مکتب است که از جهان بینی ناب اسلامی برگرفته شده است.

محمدی تصریح کرد: حال آن که دشمن با حمله و تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی ایران است این مناطق عملیاتی هستند که با فرهنگ سازی نقشه راه را ترسیم می کنند.

وی ادامه داد: زائرینی که توفیق حضور در میدان نبرد حق علیه باطل را داشتند می دانندجبهه ها در آن زمان چه حال و هوایی داشتند و انسان از آنجا روحیه  می گرفت.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه تاکستان گفت: افرادی که راه را گم کرده اند با حضور در این مناطق خود را می یابند و به برکت خون شهداء راه خود را پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید امکانات را برای زائرین گرامی مهیا نماییم تا آنها هر چه بهتر و بیشتر از این توفیق الهی بهره ببرند.

محمدی بیان کرد: ما باید اهداف شهدا را به زائرین بازگو کنیم تا آنها با اهداف انقلاب اسلامی آشنا شوند و آن را سرلوحه خودشان قرار دهند و در جهت حفظ آن بکوشند.

وی در خاتمه عنوان کرد: ناحیه تاکستان طی 2 مرحله پذیرای میهمانان و زائرین تاکستانی بوده است و همچنین زائرینی که به صورت خودجوش آمده اند را آمادگی پذیرایی از این زائرین را دارد.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها