خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):

مهمترین صفای باطن رزمندگان خلوص و پیروی از امام بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: مهمترین صفای باطن رزمندگان خلوص و پیروی از امام بود.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۹۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز،حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با حضور دریادمان علقمه درمصاحبه اختصاصی با گزارشگر صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن تبریک سال نو بیان کرد: مناطق عملیاتی کشش خاصی دارد که این همه مردم از تمامی اقشارپیر و جوان برای بازدید به اینجا آمده‌اند.

وی گفت: امنیت و آسایش امروز کشور بخاطر خون شهیدان و رزمندگان اسلام است که با دستان خالی و مظلومیت در برابردشمنان بعثی مقاومت کردند.

حجت الاسلام معبودی با بیان این نکته که دفاع ما مقدس بود،تصریح کرد: تاریخ بیانگر این واقعیت است که دفاع رزمندگان اسلام دفاعی مقدس بود چرا که رزمندگان ما با مظلومیت در برابرکشوری مجهز ایستادگی کرد تا ذره‌ای از خاک ایران اسلامی به دست نیوفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در ادامه اضافه کرد: انقلاب رزمندگان اسلام برای  احکام دین، امامت و رهبری بود که به مزاج دشمنان و کشورهای استکبار خوب نبود،و ازهر ترفندی برای ریشه کن کردند انقلاب استفاده نمودند.

این مقام مسئول تشریح کرد: رزمندگان اسلام تنها از میهن خود دفاع کردند و به خاک کشوری دیگر تجاوز نکردند که این خود ازصیانت دفاع کردن است.

وی با اشاره به خصوصیت رزمندگان اسلام خاطرنشان کرد: مهمترین صفای باطن رزمندگان خلوص و پیروی از امام بود که با تمام وجود برای هستی انقلاب جان را در طبق اخلاص قرار دادند و به این شکل هرچه که داشتند رنگ خدایی گرفت.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه عنوان کرد: قشر جوان بدانند شهدا دربین ما نیستند ولی ما را می‌بینند و دعوت می‌کنند تا عزیران با حضور در این مناطق درک نمایندچگونه از مرزهای جغرافیایی دفاع کردند.

 

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها