حجت الله رحیم زاده گفت: صدا و سیما برای اولین برای به تصویر کشیدن تصاویر زنده از جذابیت های شرهانی وارد عمل شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۸۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الله رحیم زاده مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار ما اظهار کرد: بعلت طولانی بودن منطقه مرزی ایلام با کشور عراق و وجود زیارتگاه های بکر این استان به طور تخصصی تری صدا و سیما به موضوعات این مناطق بخصوص میزبانی راهیان نور ورود کردیم.

وی با اشاره به اینکه چند روز اخیر اکیپی از صدا و سیمای استان به این منطقه مقدس شهدا آمدند تصریح کرد: صدا و سیمای واحد استانی بصورت روزانه پخش مستقیم چه در استان ایلام و چه در سایر نقاط کشور خواهند داشت.

رحیم زاده با بیان اینکه امسال برای اولین بار است که صدا و سیمای استان با چنین قدرتی وارد عمل شده است اذعان کرد: علاوه بر ارتباط زنده تلویزیونی کارهای تولیدی دیگری هم در دست اقدام دارند.

مدیرکل صداو سیما در این زیارتگاه شرهانی بیان داشت: واحد مستقر شده در این زیارتگاه با جدیت تمام شروع بکار کردند تا انشالله بتوانند واقعیت ها را با جذابیت های خاص خود را برای مخاطبین به تصویر بکشند.

حجت الله رحیم زاده بیان کرد: کاری از6 ماه پیش شروع کرده ایم که در خصوص احیای ارزش هاست خصوصا با نگاهی متفاوت به دفاع مقدس و پخش مستند ها و به تصویر کشیدن مناطق عملیاتی سعی در حفظ ارزش ها داریم.

وی در آخر گفت: یکی از کارهای که می توان دفاع مقدس را ماندگار کرد بحث مستند سازی است که اکنون در حال ساخت مستندی هستیم که خاطرات سنگرسازان بی سنگر را در یادها زنده می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار