فعاليت 10 گروه جهادي دانشجويان بسيجي استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای محروم استان به مدت یک ماه کار خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۷۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد 200نفر از دانشجویان استان را در قالب 10 گروه جهادي به روستاهای محروم استان به مدت یک ماه اعزام کرد.

شهرام مهدوی مطلق در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج به برنامه گروه های جهادی دانشگاه های استان در ایام نوروز اشاره و گفت: در نوروز ۹۴، ۱۴ گروه جهادی از دانشگاه های مختلف استان به مناطق محروم اعزام می شوند و به خدمت رسانی به مردم این مناطق می پردازند.

وی افزود: این 20 گروه متشکل از دانشجویان همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان است که به مناطق محروم و روستای کمتر برخوردار اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت گروه های جهادی دانشجویی اشاره کرد و گفت: برخی از این گروه ها به تکمیل فعالیت های ناتمام تابستان گذشته می پردازند و برخی نیز فعالیت های جدیدی را آغاز می کنند که با توجه به کمی زمان، فعالیت هایی که نیاز به بازه زمانی کمتری دارند انتخاب می شود.

مهدوی مطلق افزود: دانشجویان جهادی حاضر در این 10 گروه در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و اعتقادی به خدمت رسانی می پردازند.

وی زمان اعزام جهادگران دانشجو را از ۲۸ اسفند ماه جاری تا ۱۰ فروردین ماه  عنوان کرد و گفت: اولین گروه اعزامی ۲۸ اسفند ماه به یکی از ۱۴ روستای هدف اعزام می شود و با توجه به نیازهای روستای مد نظر و توان گروه اعزامی، میزان حضورشان در آن روستا مشخص می شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گروه های دیگر نیز به نوبت طی روزهای بعد به روستای هدف دیگر اعزام می شوند و فعالیت های خود را به گونه ای تنظیم می کنند که ۱۰ فروردین ماه ۹۴ همه گروه های اعزامی برخواهند گشت.

مهدوی مطلق به استقبال دانشجویان از این طرح اشاره کرد و گفت: دانشجویان زیادی از دانشگاه های استان از این طرح استقبال کردند که نشان دهنده زنده بودن روحیه جهادی و نوع دوستی در بین قشر فرهیخته دانشگاهی است.

ارسال نظرات