خبرهای داغ:

دومین دور از کاروان های راهیان نور شهرستان البرز وارد استان خوزستان شدند

دومین دوره کاروان از مجموعه کاروان های اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب از سوی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز وارد استان خوزستان شدند .
کد خبر: ۸۵۰۶۶۲۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه شهرستان البرز،  دومین کاروان اعزامی اردوهای راهیان نور درسوم فروردین  ماه سال 94 به وسیله 7 دستگاه اتوبوس و اعزام بیش از 380 نفر وارد مناطق عملیاتی8 سال دفاع مقدس شدند .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه مراسم استقبال از کاروان های راهیان نور گفت : فرهنگ و ارزش های والای دفاع مقدس باید ماندگار شوند و در این خصوص باید از همه امکانات موجود استفاده کنیم.

حیدری در ادامه به نقش حضور راویان توانمند و روحانیون افزود: به منظور معرفی مناطق مختلف عملیاتی8 سال دفاع مقدس و حضور توام زائران گرامی در مناطق در نظر گرفته شده جانبازان، ایثارگران، آزادگان و روحانیون و رزمندگان و سرداران بزرگ  8 سال دفاع مقدس به عنوان راویان وقایع مناطق عملیاتی در میان مردم و خانواده ها حضور خواهند یافت تا با روایت خود لحظه های پرشور  و معنویت شب های عملیات را برای زائران محترم تداعی بخشند .

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس عامل تدوام ارزش‌های والای انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمنان از ارزش‌های والای دفاع مقدس هراس دارد و به این دلیل است که برای نابودی ارزش‌ها برنامه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان گفت: یکی از بهترین برنامه های راهیان نور در سال 94 سازماندهی زائرینی که با وسیله شخصی جهت بازدید در این مناطق حضور پیدا می کنند که از این رو  اردوگاه راهیان نور شهید رجبعلی بهتویی شهرستان البرز تا به امروز میزبان بیش از 50 خانواده بوده است که به صورت خودجوش در به این مناطق حضور پیدا کرده اند .

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها