خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۰۶۶۰۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
خادم زیارتگاه شلمچه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: باید نسل جدید را با ایثارگری آشنا کنیم و فضای معنوی دفاع مقدس باید به نسل جوان تزریق شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار فرهنگی زمان بر است ادامه داد: اگر هم اکنون شاهد فرهنگ غلطی در جامعه هستیم، حاصل کار ده سال گذشته ما است و کار فرهنگی کار یک روز و دو روز نیست.

این خادم زیارتگاه شلمچه با اشاره به اینکه اکثر جوانان ما برای تغییرات مثبت نیازمند یک جرقه هستند افزود: بعد از روایتگری متوجه متاثر شدن بعضی از جوانان می شویم که این نشانه پاک بودن جوانان ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید دفاع مقدس را عجین با دین کنیم افزود: شهدا در زمان حضورشان باعث برکت بوده اند و همچنین در زمان بازگشت پیکرهایشان نیز برکتهایی را با خود آوردند.

این نوجوان بسیجی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون برکت شهدا افزود: هجمه های فرهنگی تنه به تنه ی دین و اعتقاد جوانان ما میزند.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای فراموش شده جنگ را پر رنگ کنیم اظهار کرد: فضا جنگ را نباید سیاسی و جناحی کنیم، همه ی افراد در جنگ نقش داشتند نباید جنگ تحمیلی را مختص گروه و جناح خاصی بدانیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها