خبرهای داغ:
یک روحانی معتقد است که حضور خانواده ها به صورت کاروان های انفرادی باعث رونق کسب و کار در مناطق سرمین نور می شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۹۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ویژگی اصلی راهیان نور امسال حضور بیشتر کاروان های انفرادی است.

در ادامه گپ و گفت خبرنگار بسیج با اعضای خانواده یک روحانی که امسال با خانواده ی خود به سرزمین های نور آمده است را می خوانید:

این روحانی با بیان اینکه سال گذشته با کاروان های بسیج به اینجا آمده و با توجه به رقم خوردن خاطره خوش در سال گذشته تصمیم به عزیمت به این سفر روحانی با خانواده ی خود گرفته است گفت: سفر به سرزمین نور سفری است که قابلیت تبدیل شدن به یک سفر سیاحتی را دارد و جدا از مسائل معنوی فضای اینجا می تواند یک تعطیلات پر خاطره را برای هر ایرانی رقم بزند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه گسترش اردوهای راهیان نور گسترش رفت و آمد تیم های انفرادی است افزود: رفت و آمد خانواده ها به صورت انفرادی باعث رونق کسب و کار در این منطقه می شود و می تواند به آبادانی و رونق کسب و کار مردم شریف و شهید پرور خوزستان کمک کند.

این ساکن اهل اصفهان ویژگی منحصر به فرد امسال کاروان های راهیان نور را سهم بیشتر کاروان های انفرادی نسبت به کاروان های دسته جمعی عنوان کرد و افزود: من از سال 76 هرساله در سرزمین نور حضور پیدا می کنم و این شور و هیجان را در سالهای قبل به جرات می توانم بگویم که در سالهای قبل ندیدم.

همسر این روحانی در ادامه با اشاره به محیط معنوی خرمشهر ادامه داد: بی اغراق از آغاز سفر فکر نمی کردم که این قدر حضور در این مناطق برایم لذت بخش باشد و قطعا از هم اکنون برای سفر سال بعد راهیان نور خانواده م برنامه ریزی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به همراه آوردن فرزندان در این گونه سفرها آینده تربیتی فرزندان را تضمین می کند افزود: حضور فرزندان در این منطقه باعث خودسازی آنان می شود لذا به همه ی مادران ایرانی توصیه می کنم که از تاثیر حضور در این منطقه به همراه فرزندان در آینده آنان غافل نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها