خبرهای داغ:
جانباز جنگ تحمیلی گفت: جوانان ایران از خوش فکرترین و متدین ترین جوانان جهان هستند و اگر هم سستی در آن ها دیده می شود دلیلش کم کاری مسئولین در امر فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۸۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
یک جانباز در گفتگو با خبرنگار جهاد و مقاومت خبرگزاری بسیج با انتقاد به بعضی از کم لطفی ها به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی از بخش های جدایی ناپذیر تاریخ ایران است و با این رفتارها نمی توان تاریخ جنگ را تغییر داد و یا آن را در جهت منافع سیاسی شخصی مصادره کرد.

این ایثارگر دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ هشت ساله همه نقش داشتند و نباید نقش افراد را زیر سوال برد افزود: همدلی و یکرنگی در دوران جنگ باعث شد تا همه ی افراد جدا از سلایق سیاسی و جناحی در جنگ نقش داشته باشند.

این جانباز با بیان اینکه جانبازان و شهدا هیچ مطالبه ای از مردم ندارند ادامه داد: قصد از رفتن به جهاد رضایت خدا بوده و هیچ طلب و انتظاری از مردم نداریم.

وی مطالبه شهدا را ولایت مداری و ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار عنوان کرد و افزود: در آن زمان شهدا برای حفظ ولایت در مقابل این همه کشور که در مقابل ایران اسلامی متحد شدند ایستادگی کردند و به امید خدا این نسل هم در مقابل تحریم ها و دشمنی ها ایستادگی می کنند.

این رزمنده جنگ تحمیلی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از نعمت های ایران اسلامی داشتن جوانان خوش فکر و متدین است اظهار کرد: جوانان ایران از خوش فکرترین و متدین ترین جوانان جهان هستند و اگر هم سستی در آن ها دیده می شود دلیلش کم کاری مسئولین در امر فرهنگ سازی است.

این جانباز در خاتمه با انتقاد به کم رنگ تر شدن امر به معروف ونهی از منکر در جامعه گفت: اگر به نهی از منکر در جامعه ای بها داده نشود، ظالمین بر مردم مسلط می شوند، از مسئولین درخواست میکنم که از آمرین به معروف بیش از پیش حمایت کنند تا شاهد مجدد اتفاقات اخیر نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها